Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvornår kunne i ride igen?
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 14:16

Hvornår kunne i ride igen efter fødslen? Jeg er gravid og skal føde til dec. Er pt. sengeliggende og kan slet ikke vente til jeg har født og kan komme ud til hyppen igen med Bebs i barnevognen. Mange siger at jeg bliver klogere, at jeg slet ikke har overskud til at tage ud til hesten osv.. Men glæder mig bare så meget til at kunne komme rundt og ud af sengen igen. Så mit spørgsmål til jer er; Hvor lang tid tog det jer efter fødslen før i kom på ryggen af hyppen igen?

Hilsen Helle 31+4

0
0
Svar på denne tråd

ventede de 8 uger
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 15:23

for at være sikker på, at min understel kunne klare det! Det er bare skønt at komme igang igen.

Held og lykke med det hele

0
0
Svar på denne tråd

3 uger
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 15:54

Efter tre uger skridtede jeg en lille tur.

Det var ikke noget problem, heller ikke selvom jeg blev klippet under fødslen.

Nu, 11 uger efter rider jeg to-tre gange om ugen.

Svigermor passer Lea, det er ikke noget problem, hun er altid sød (både svigermor og Lea ) og Lea får flaske.

Sætter hende af på vejen derud, der har svigerforældrene praktisk nok bosat sig, og henter hende så på vejen hjem.

-og får somregel lige frokost med på vejen, ikke dårligt!

Men jeg tror nu nok jeg kom mig ret hurtigt i forhold til hvad jeg ellers har hørt andre fortælle.

Lykke til!

Mvh Stina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg red
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 15:56

efter 3 uger :)

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Mor til Mikkel d. 03-04-07

Klipning af heste/ponyer i hele Nordjylland.

Se mere på www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 16:42

Jeg KUNNE ikke lade være at tage en lille skovtur 12 dage efter fødslen. Havde dog lidt ondt bagefter - så det må siges at være ris til egen r.. (Blev syet ved fødslen). Dog var skridtturen skøn, og smerterne var hurtigt væk igen.

Tager det dog meeeget stille og roligt her i starten, da bækkenbunden jo lige skal trænes stille op igen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg red...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 21:47

Jeg red fast hver dag 13 dage efter fødslen og rider stadig hver dag nu hvor Malou lige er blevet 5 måneder - skal også ride Hubertus på søndag Dejligt!

Jeg red selvfølgelig også hver dag op til... Havde også redet om dagen - ca 12 timer inden Malou ankom =)

Blev også klippet men jeg havde slet ikke ondt da jeg gik igang igen.

Håber det bedste for dig!!

Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd

Jeg red...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2007 08:42
først 11 uger efter fødslen - og det skyldtes udelukkende at jeg måtte igennem en større operation da Micas var 3 uger og jeg fik at vide, at der SKULLE gå mindst 8 uger efter det. Men så var jeg heller ikke til at drive af igen ;-D

Micas har fået rigtigt mange formiddagslure i sin barnevogn ved siden af ridebanen, mens jeg red. Nu er han så stor, at han godt kan være alene med far et par timer, så om en time smutter jeg i skoven
:-D

Held og lykke med det hele

Helle

Kvinden der har alt;
Maja 09.09.96 og Micas 24.03.07 mine skønne børn,
Jens, min dejlige mand og
drømmehesten Dia-Lex
0
0
Svar på denne tråd

jeg blev smidt
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 07:54

op på min venindes kæmpe store hoppe og blev sat til at ride den i 1 time og det var efter 4 uger.. jeg var godt nok overbevist om at syningen ikke holdt pjat med dig og op på krikken sagde hun og det var så feeedddttt..

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

forskelligt...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 08:12

Det er vist meget forskelligt, hvornår man kan ride igen. Jeg fik akut kejsersnit og fik at vide, at jeg ikke måtte noget fysisk aktivt i 8 uger. Men så længe kunne jeg ikke vente. Kan ikke huske, hvornår jeg var oppe og skridte...men efter 6 uger begyndte jeg at ride igen nogle gange om ugen og 8 uger efter fødslen red jeg dressurstævne. Pænt sjovt med ammebryster..eller noget. Måtte af krikken mellem klasserne og amme, ellers kunne jeg ikke lukke ridejakken

Min søn er født i slutningen af januar og kr.himmelfartsdag (kan ikk lige huske hvornår det er) var jeg i gang med springstævnerne igen.

Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på.

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider