Efter tre uger skridtede jeg en lille tur.
Det var ikke noget problem, heller ikke selvom jeg blev klippet under fødslen.
Nu, 11 uger efter rider jeg to-tre gange om ugen.
Svigermor passer Lea, det er ikke noget problem, hun er altid sød (både svigermor og Lea
) og Lea får flaske.
Sætter hende af på vejen derud, der har svigerforældrene praktisk nok bosat sig, og henter hende så på vejen hjem.
-og får somregel lige frokost med på vejen, ikke dårligt!
Men jeg tror nu nok jeg kom mig ret hurtigt i forhold til hvad jeg ellers har hørt andre fortælle.
Lykke til! 
Mvh Stina