Hørte du musik under din graviditet ??
De kloge siger at det er godt at lægge sig ½ time hver dag med noget afslappende musik, da det kan hjælpe med at få bebs til at falde til ro når den fødes og er urolig.
Har du nogen erfaring med dette, virker det??
Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.
Altid med på en lytter, eller et god råd.
Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan
... som jeg slæber rundt på er blevet indoktrineret med musikken fra Les Miserables.
Jeg spillede nemlig med i den forestilling lige på det tidspunkt, hvor barnets hørelse bliver udviklet.
Hun bliver nu ikke mere rolig af det - spiller jeg en cd med musikken okser hun rundt derinde. Måske hun tror, at hun er en af danserne??
Kender du Laban?
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet