Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Amning med tænger og BID
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 21:34

Hej,


Min datter er 4 mdr og jeg har indtil nu ammet fuldt ud. Og det vil jeg gerne blive ved med. Men nu har damen sørgeme fået 2 tænder i undermunden. Med det resultat hun lige afprøvede dem med at tage en ordentlig bid i mor!!! Av for pokker det gør sindsygt ondt.


Har I nogle gode ideer eller råd? Jeg ønsker virkelig IKKE at holde med at amme!!


Knus Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Av AV...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 22:19

Uha lyder ikke behageligt.


Jeg læste for nyligt (kan selvfølgelig ikke komme i tanke om hvor) at i det tilfælde kunne mor, sige AV højt, så barnet blev en anelse forskækket, og det skulle så efter nogle gange få dem til at lade være.


- men kan slet ikke forstå hvordan hun kan bide, for når hun sutter ligger tungen jo indover tænderne...


Er det ikke også tidligt hun har fået bisser? (forskel på børn osv. ved det godt )


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 nvkjfdnvjds
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 22:30

Sebastian bed i mig to gange. den treide gang sagde jeg højt og tydeligt av og meget hurtigt blev jeg også god til at tage ham fra når han var færdig med at spise således at han ikke kom til at ligge og hygge nutte.Jeg ammede ham til han var ni mdr.


held og lykke med det hele.


rds hoppe til salg se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med ...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 10:39

jeg har hørt man kan bruge nogle suttebrikker, så baby ikke kan bide direkte i babsen


min veninde havde rigtig god nytte af dem eftersom hendes pige fik hendes første tand allerede ved 3 måneders alderen, og hun var rigtig glad for at kunne amme i længere tid med disse suttebrikker uden at skulle bides.


de kærligste hilsner

Mithril


"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider