Kære Reginella,
Kan sagtens forstå at du måske undrer dig over hvordan jeg får tid - det gør jeg også selv nogle gange 
Jeg har en plag på 2 år, som jeg så småt er gået igang med at uddanne - men grundet hendes alder er der jo pt. ikke så meget træning. Jeg er derude 4-6 gange om ugen og tit er Jasmin med - så er Oliver hjemme hos far... Min mand spiller golf og det gør at jeg ofte også har begge børn med - dette er pt. nemt da Oliver sover i liften det meste af dagen. Andre gange tager jeg derud om aftenen når børnene er lagt i seng.
Jeg tror det vigtigste er planlægning og at have den holdning at "ting er kun et problem, hvis man gør det til et problem" 
Selvfølgelig er det da hårdt nogle gange... men det er nu rigtigt at man vokser med opgaven og man får som regel klaret det man skal -man lærer at blive meget kreativ 
Jeg skal nok give dig en opdatering, når jeg er startet arbejde igen om det fortsat er så lyserødt...
Held og lykke med projektet
Du skal nok klare den, selvom der vil være tider du har lyst til at ønske dig langt væk...