til begge mine børn, dog mest til den yngste (Viktor)
Jeg brugte den når jeg var ude og handle, når jeg gik korte ture - havde den med når vi skulle noget hjemmefra hele dagen eller i længere tid og han måske ikke skulle/gad ligge i lift eller barnevogn hele dagen.
Jeg har også brugt den hvis han var urolig og jeg gerne ville lægge vasketøj sammen eller andet som kunne gøres stående 
Viktor elskede at sidde i bæreselen, han puttede sig rigtig ind til mig, og ofte kunne han også lige tage sig en lille morfar i den (han har ikke det store sovehjerte).