Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

bæresele...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 13:01

bruger i bæresele og hvor tit og i hvilke situationer bruger i den???

jeg forsøger nemlig at bruge den lidt når jeg skal noget praktisk, men har ikke den store erfaring...

lea

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har brugt bæresele
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 13:27

til begge mine børn, dog mest til den yngste (Viktor)

Jeg brugte den når jeg var ude og handle, når jeg gik korte ture - havde den med når vi skulle noget hjemmefra hele dagen eller i længere tid og han måske ikke skulle/gad ligge i lift eller barnevogn hele dagen.

Jeg har også brugt den hvis han var urolig og jeg gerne ville lægge vasketøj sammen eller andet som kunne gøres stående

Viktor elskede at sidde i bæreselen, han puttede sig rigtig ind til mig, og ofte kunne han også lige tage sig en lille morfar i den (han har ikke det store sovehjerte).

Christel
Bøger til kommende forældre sælges - se præs.

Skal du fra Sjælland til Sindal (Jylland)? og kan du tage en del baby udstyr med?:)

Bolig søges i næstved eller omegn - max. husleje 6.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

okay super
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 14:20

isabella er ved at vænne sig til den og jeg håber hun bliver glad for den.,,..,

tak for svaret

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Både og...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2007 14:40

Jeg havde en til min den ældste, den blev brugt til alt... min den mellemste havde jeg ingen til, og savnede den heller ikke, så hertil nr. købte jeg mig en, for ved nærmere efter tanke savnede jeg den nok alligevel til nr.2, så den blev købt, og jeg glædede mig faktisk til den skulle i brug, men hun vil ABSOLUT ikke sidde i den, hun tror hun skal have bryst hver gang, så efter mange forsøg dropper jeg det, og sælger dent il nogen som forhåbenligt får større glæde af den end os...

Livet byder på små mirakler, jeg har 3..

Frederikke 16-02-98

Benedicte 18-01-03

Alberthe 15-06-07

Sommergræs 2008, tjek profil/annonce

BabyDan bæresele sælges... se profil.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 09:03
Vi havde en til Erik, men ikke på vilkår om han gad at sidde i den, nix, bare han så den var minen tvær. Tror vi prøvede alverdens ting, men tilsidst accepterede jeg bare at han ikke ville.

Istedet kom han så i skråstolen, når det skulle være at han ikke kunne være på min arm og ellers lå han og foldede vasketøj sammen med mig på gulvet. Det tager lidt længere, men jeg er idag glad for at han ikke ville i selen men tvang mig til at tænke om og være i hans højde.

Så jeg har her ved nummer to heller ikke tænkt mig at bruge den.

Hyggehejsa
Renana

Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
0
0
Svar på denne tråd

Sele eller slynge..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 09:13

Jeg brugte bæresele til tvillingerne - men til Vigdis bruger jeg slynge. (gid jeg havde vist slyngen fandtes, da tvillingerne var små *S*)

Hun er nu næsten 13 måneder, og kan stadig snuppe sig en lur i den, hvis vi er ude et sted og hun bliver træt og gerne vil være tæt på mor.

Når jeg finder slyngen frem står hun og hopper og siger glade lyde, så her er slynge bestemt en succes frem for bæresele - også fordi jeg kan bære i længere tid med slyngen end med bæreselen (har dårlig ryg).

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

Hvilken slynge?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 10:19

Hej Lotte.

Hvilken slynge bruger du? Der er så mange på markedet, og kunne godt tænke mig at finde den helt rigtige.

Hilsen Stine

0
0
Svar på denne tråd

eller vikle
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 11:00

Jeg bruger en vikle til min søn på 3 uger.

Det er ganske ideelt, i stedet for at skulle bøvle med barnevogn og hvad dertil høre, når man bare lige skal et smut ned på posthuset :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej Stine..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 08:40

Jeg bruger pt. en ringslynge (købt på tøjbamsen.dk), men den er hun desværre ved at være lidt for tung til. Ringslyngen er nem at bruge, og der følger vejledning med, hvis man køber på tøjbamsen.dk.

Jeg har også en hjemmesyet rebozo (bæresjal) liggende, så den skifter jeg nok over til om et par måneder og håber den kan bære hende et par år endnu *S*..

Mvh. Lotte_L

Rolf.. 13.01.99
Roar.. 13.01.99
Vigdis 20.09.06

"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
0
0
Svar på denne tråd

ved mit
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 09:04

første barn brugte jeg bæresele. Den er simpelthen genial. Den blev brugt i forhold til de praktiske opgaver og til hygge. Ved min andet barn ønskede jeg at købe en, men fik det desværre aldrig gjort. Men nu er jeg gravid for trejde og sidste gang og har termin d. 4. Jan. Selen er i hus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider