min søn har også været på turen med dræn. Han fik dem lagt, da han var 4 år gammel - set i bakspejlet skulle han have haft det meget før.
Der var forandring fra dag 1. Han "klagede" over høje lyde og hørte tydeligvis meget anderledes end han plejer.
I sommers blev han "frigivet" - da var begge dræn ude og trommehinden helet op og fungerede som den skulle. 1½ år efter operation. Så det er bare super dejligt.
Selve indgrebet klarede han med bravour - han var bare så god. De måtte opgive at lægge drop i hans hånd, for de kunne ikk ramme blodåren. Den var meget utydelig og smuttede når de prøvede at stikke i den. Så de stak ved siden af og den perforedede. Så han endte med at få gasmaske, men det tog han også i stiv arm.
Han fik det lavet på Køge Sygehus. Han fik en "sygehus-bamse" - sådan en gul en med de der dutter på, som de får på brystet, så de kan holde øje med hjerteslag osv. Det var super godt, så kunne han se, at bamsen havde det, så skulle han også have det. Så var det jo slet ikke farligt. Han var så også så stor, at han forstod en del af det lægen fortalte.
Jeg var alene med ham da han blev opereret, så vi flyttede ind hos mine forældre i dagene efter, så han kunne være hos dem, når jeg skulle på arbejde. Han blev opereret den 2. januar og det var ikke lige tiden for mig at holde fri. Men han havde ingen eftervirkninger overhovedet.