Hej
Sidder bare her med åben mund og er målløs.
Syntes I virkelig at det er ok at børnene skal have en straf? Hvem har ansvaret her? Hvem er de voksne/pædagogerne i den her sag? Det er i mine øjne, dem som burde have straffen, de har ansvaret!!! Ikke engang en skideballe til ungerne synes jeg er på sin plads, men en snak om at det bare ikke var smart og om hvad der kunne være sket - og så se at få lukket det hul.
Ja måske ved ungerne godt de ikke skulle være gået ud, men hvem hulen synes ikke lige at det kunne være spændende at se hvad der var på den anden side og børn er jo nemme at lokke? (Er græsset ikke altid grønnest hos naboen???)
Hvorfor er der et hul i hegnet? Der kan altid ske noget så der kommer et hul, men det er da bare med at få det lavet, for mig lyder det som om det har været der længe.
Jeg mener det er utrolig dårlig pædagogik at de skal sidde i sandkassen en hel uge fordi nogle ikke har fået lavet et hul i hegnet. For det er sgu da her problemet er.
Ja, jeg var blevet tosset!! Sådan en hverdag skal mine børn ikke tilbydes. Hvordan har vi andre det ikke hvis nogen skælder os ud? Ad H til, nej så ikke om jeg synes det er i orden, hverken med skæld ud eller "sand-kasse-rest". (Stuerest)
Hilsen
Jette