Som lovet et par nye billeder af oliver og daniella..
her Daniella på kashmi... en 4 års hingst, og første gang med rytter... han er bare roligheden selv... jeg havde dog hængt på ham først for at tjekke ham... men han sagde bare intet.

her daniella på lukas, en 10 års shetter.

så har vi oliver på kashmi

og oliver en tur på lukas

og så dette charme billed af daniella...

begge børnene var helt vilde med ponyerne (og de er ellers meget bange for dyr) og ville begge ud og ride... så mon ikke det er fremtidens ryttere her i familien... "hvis farmand gir lov"... hehe