Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 nye billeder af mine børn, også til pony
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 20:56

Som lovet et par nye billeder af oliver og daniella..


her Daniella på kashmi... en 4 års hingst, og første gang med rytter... han er bare roligheden selv... jeg havde dog hængt på ham først for at tjekke ham... men han sagde bare intet.

her daniella på lukas, en 10 års shetter.

så har vi oliver på kashmi

og oliver en tur på lukas

og så dette charme billed af daniella...



begge børnene var helt vilde med ponyerne (og de er ellers meget bange for dyr) og ville begge ud og ride... så mon ikke det er fremtidens ryttere her i familien... "hvis farmand gir lov"... hehe



MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 vil lige sige inden
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 20:57
nogen nævner manglende ridehjelm... så skal jeg nok købe til dem... *S*

MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  31-07-2007 22:38

Hvor er det nogle fine billeder...

Mon ikk det lige går uden ridehjelm når nu i står og holder fast i børnene?


Lonni




Mor til et lille tallent med ponyen Josefine..

Tænk før du taler...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er nogen søde børn...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 19:33
men jeg må sige, at min første reaktion var chok. Det virker for mig at se som en forrygende dårlig ide at sætte et halvandet års barn op på en rå hingst...
Det er nogle søde børn du har - pas godt på dem.



Sidse - Mor til to lækre drenge: Søren 18.03.05 & Morten 27.12.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 sidseH
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 21:34

jeg havde hængt på ham først, og han rørte sig ikke ud af flækken... til at starte med var der også 1 om at holde kashmi og en til at holde daniella, så hvis han overhovedet havde bevæget sig var hun kommet i sikkerhed med det samme, men som sagt han sagde ikke et kny... dog havde min stedfar godt fat i hende, så kunne hurtigt få hende i sikkerhed, hvis han begyndte på det mindste (dermed ment havde han bare taget 1 skridt).


vil bestemt ikke udsætte mine børn for fare hvis jeg mente der var risiko for det.. *S*


men tak... ja de er søde...


MVH.


Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej med dig
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 22:05

uha uden ridehjelm, og på en hingst min kæreste da han var mindre red en tur på en ponny i djurssommerland og den stak sørme af i fuld firespring, så kan de være nok så søde de små muler, men husk det er dyr og dem kan man aldrig stole på!!!


søde børn du har dig


hilsen ninna

mor til Cecilia 31-12-06 se præs for billeder

rideudstyr sælges se præs

hus ønskes til leje i randers

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider