Anna fik sine første sko, da hun startede i vugger som 10½ mdr. De så helst at hun havde et par "rigtige" sko, ellers havde hun ikke fået før hun kunne gå. Hun fik så et par ecco sko, der er rigtig gode. Hun bruger dem dog kun nede i vuggeren el. indimellem herhjemme hvis hun er ude og lege. Jeg oplever at de giver hende mere støtte, og at hun har lettere ved at stå i dem. Men når hun er inde har hun også skindfutter på, eller bare tæer (allerbedst).
Hun går ikke endnu, men kravler på livet løs og øver sig meget i at gå og stå, og jeg tror at hun meget snart kan gå (håber, så jeg ikke skal slæbe helt så meget på hende).