Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvornår skal han ha' sko?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:25

Hvornår begyndte I andre at give jeres sko på?

Mads er nu lidt over et år og han kravler ikke men humper frem på numsen. Nu er det så at farmor og fasteren mener at jeg skal give ham nogle rigtige sko på for at han kan lære at gå

- men mener bare at have læst et sted at de små først skal have sko på når de kan gå.. ???

Indtil nu har vi bare brugt de her læder futter fra Bilka. Men skal han til at have noget mere støtte?

Han har et par enkelte gange prøvet på at rejse ved ting. Men går endnu ikke rundt om bordet osv.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:36

Jeg har begyndt at give mine børn sko på når de lige har været ved at lære og gå, nu har vi også gulvtæppe på så jeg har gidet dem det på ude, syntes at det har givet lidt sig selv når jeg syntes jeg begyndte at mangle det, når feks syntes det var rart at de kunne komme lidt med ud uden lige at side i barnevognen.

Så har jeg aldtid sørget for at få råd og vejledning i en skotøjsbutik, så de har fået det bedste som støtter bedst osv..

Hilsen fra Bodil

Mor til Mathias på 7 år

Julie på 4 år

Signe fra den 11.02.06

0
0
Svar på denne tråd

Mine har aldrig
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 08:40

Fået sko før de havde brug for dem - dvs. at de kunne gå

Jeg syntes ikke at der er grund til at putte deres små bløde fødder i sko uden grund.

Jeg har engang hørt at for små strømper, kan¨gøre samme skade som for små sko, når de ikke er ældre.

Det har jeg altid rettet mig efter - så her er der ingen små strømper og når de skal have sko, er det sko i god kvalitet og pasform.

Hilsen Pia

Queen candyfloss - medlem af AWR

Man enten elsker eller hader det

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:05

Jesper får heller ikke sko på før han kan gå. Har fået at vide, at det ikke er godt at give dem sko på før de kan gå. Men man kan købe sådan nogle vandtætte "pusser" til udendørs. Der er elastik i, og de går et lille stykke op. Har set dem i Babysam.

mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

Staldvask kig her: www.a-staldrens.dk/

Kender du Molly, Shanti, Monty eller Cassi?

0
0
Svar på denne tråd

Foerst naar
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:14
de kan gaa. Meget af smidigheden forsvinder naar man faar sko paa.

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

Hifa udlånes se præs
0
0
Svar på denne tråd

syntes du skule købe et par
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:23
til ham nu. Man kan købe nogle specielle gå sko, og det gør det altså noget nemmere for dem at lære at gå.Bare du køber skoene i en god kvalitet, og husker at tage drengen med i butikken. han skal prøve skoene, så han får den helt rigtige størrelse. jeg syntes, at skobutikkerne er generelt gode til at vejlede i forbindelse med sko til børn. Desuden må han da mangle nogle sko, til når han leger ude??? Vores dreng fik det første par som 11 mdr, fordi han skulle i dagpleje. Han gik lige inden han blev et år.

1 års haflinger hingsteplag til salg!!!!

Det sødeste lille væsen.... Er efter Wiking.

0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 09:59

snakket med min SP, og hun siger som de fleste af jer, at han først skal have sko når han har brug for det. Altså når han KAN gå. Men det ville være fint at give ham de her skridsikre sokker på. Så kan han stadig sprede tæerne hvilket giver go' balance til når han rigtig begynder at rejse sig ved ting.

Så hun synes bare vi skulle spare pengene på sko indtil videre.

Til Ann: Han har jo de her læder-futter fra Bilka som han har på ude. Det er jo også en form for sko, bare ikke med fast bund eller noget støtte.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:00

ja så kryber jeg til korset og indrømmer at terkel altså har op til flere par sko

jeg kan slet ikke stå for de små str 21 sko man nu kan få rundt omkring..

men nu går terkel jo også utroligt meget rundt herhjemme, men derhar han nu bare skindfutter på-.. skoene er til når han sidder i klapvogn eller skal være smart.

han har også sådan nogle overtræksfutter fra reima (tror jeg nok)

de er rigtig gode og praktiske..

meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 10:13

Anna fik sine første sko, da hun startede i vugger som 10½ mdr. De så helst at hun havde et par "rigtige" sko, ellers havde hun ikke fået før hun kunne gå. Hun fik så et par ecco sko, der er rigtig gode. Hun bruger dem dog kun nede i vuggeren el. indimellem herhjemme hvis hun er ude og lege. Jeg oplever at de giver hende mere støtte, og at hun har lettere ved at stå i dem. Men når hun er inde har hun også skindfutter på, eller bare tæer (allerbedst).

Hun går ikke endnu, men kravler på livet løs og øver sig meget i at gå og stå, og jeg tror at hun meget snart kan gå (håber, så jeg ikke skal slæbe helt så meget på hende).

Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

- og termin 29. oktober 2007

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-08-2007 23:37

Jeg er mor til der desværre er født med skæve futter fordi jeg enten er for kort eller de har været for lange... Jeg vil helt klart sige at du skal vente med at købe sko til Mads går rigtigt man kan gøre mere skade end gavn på sådan nogle små lækre bløde baby/børne fødder. Så hellere slide 1 eller 2 par skind sko mere op. Du skal nok komme til at bruge penge på sko... Ikke for at skræmme men det er ikke uanmindeligt at jeg lægger 3 -4 af de store lyserøde sedler hos skohandleren når mine skal have nye sko, og det skal de så'n cirka 2- 3 gange om året nogen gange flere. Det er faktisk mange penge!!!

Skulle man mon slå sig ned som skohandler ???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider