Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 vaskepulver??
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:35

skal man bruge neutralt vaskepulver til den lilles tøj eller kan det gøre lige meget?? og hvis ja i hvor lang tid så?? til de er 1år eller mere??



0
0
Svar på denne tråd
 
 smag sag
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:38

Hej.

Synes det er en smagssag. Bruger selv änglemark fra Coop. --og agter at fortsætte med det. Her i huset bruger vi ikke skyllemiddel. Ser nok eksem børn på mit arbejde...

Om man skal eller ej er jo op til en selv...

Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 11:45

Neutral til alt MAds' tøj.


Hvis jeg kan forebygge allergi vil jeg gerne.


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 12:32

Her i huset bruger vi tusindfryd fra Irma til alt vores tøj (vist det samme som änglemark). Det er jo ikke kun børnene, der kan få allergi. Desuden forurener de svanemærkede produkter jo også mindre, hvilket også har betydning for mit valg. Og vi bruger heller ikke skyllemiddel.


Så mit svar vil helt klart være altid "neutralt" vaskepulver! Men det er jo op til én selv.


Personligt synes jeg, at det stinker, når man kommer i nærheden af tøj der er vasket i parfumeret vaskemiddel .




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

- og termin 29. oktober 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 12:33

Det er vel en smagssag hvilket mærke man bruger, men jeg vil da klart anbefale noget uden parfume eller andre tilsætningsstoffer.


Jeg bruger selv Neutral både til børnenes og vi voksnes tøj og derudover bruger jeg aldrig skyllemiddel.


Hilsen Janne




Ned i vægt, op i vægt, vedligeholdelse af vægt bestil gratis online præsentation på: www.smuk-krop.dk

Forhandler af Herbalife kosttilskud, hår/hudpleje, samt aloe vera produkter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 parfumefri
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 16:56

også her bruger vi NUL parfume til Mads.


Jeg kan ikke selv tåle parfume direkte på kroppen, så hvis jeg kan forhindre at Mads får allergi, vil jeg gøre alt for det.


Desuden har jeg det ligesom Christel, som skriver ovenfor, at når man er vant til, at tøjet ikke dufter af noget, så STINKER det virkelig GRIMT, når man kommer ned i tørrekælderen (bor i lejlighed), og der så er nogen der har hængt tøj til tørre, som "dufter" af parfumeret vaskepulver/skyllemiddel FØJ siger jeg bare Nææ, ved uparfumeret vaskemiddel, dufter tøjet bare rent! Skønt!!


Så jeg ville da synes, at man ALTID skal bruge uparfumerede midler til babyer/børn...


mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you



:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

0
0
Svar på denne tråd
 
 skyllemiddel
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 20:35
Må man heller ikke bruge Neutral skyllemiddel?







Venlig hilsen


Stine :-)



Mor til verdens dejligste guldklump

Bastian 190107



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 09:28
købt Neutral skyllemiddel og bruger det af og til når jeg vasker stofbleer og håndklæder.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skyllemiddel
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 15:16

I stedet for skyllemiddel kan man bruge eddike. Det gør tøjet blødt og det efterlader ingen lugt (så tøjet kommer ikke til at lugte af eddike).


Linda.



Mosegaards El Diablo
***
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 overdkrift
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 16:01

og så er der jo lige det faktum at flydende vaskemiddel er bedre en pulverform, idet at der er større chance for at man ikke får alt sæben ud af tøjet ved skylning hvis der er brugt pulvervaskemiddel..


herhjemme bruger jeg neutral til ungerne, uden skyllemiddel og ariel til mandens og mit arbejdstøj inkl skyllemiddel..


hader bare når man skal vake at der har stået en rulle tagpap og hældt mindst en liter klorin ned i vaskemaskinen.. kæft det stinker



meget velholdt kieffer marzog at dressursadel 17" medium bom sælges.. 5500.- eller bud billeder på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Neutral...
Forfatter: 
Dato:  15-07-2007 21:09

Neutral til alt vores tøj og det har jeg gjort siden jeg flyttede hjemmefra - og dermed inden vi fik børn.


Bruger ikke skyllemiddel - af og til eddike, men det er sjældent.




TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen




0
0
Svar på denne tråd
 
 undre mig
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 11:58

jeg undre mig lidt over at nogle af jer bruger et slags vaskemiddel til børnenes tøj, og noget andet til jeres eget... Hvorfor?


Her vasker jeg altså vores tøj sammen, det bliver vasket i en parfumefri vaskepulver, altafhængig af hvad der er billigst der hvor jeg lige handler, og så bruger jeg eddike i stedet for skyllemiddel - det er bedre for miljøet, virker lige så godt, ingen parfume og så afkalker det vaskemaskinen samtidig...




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider