Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

når man ikke kan nyde det
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 21:02

hejsa.

jeg ville og ønskede mig bare sådan at jeg kunne nyde denne sidste graviditet fuld ud arbejde, mødes med veninderne nyde manden om afen når maven vokser og den lille sparker lystigt fra sig, men ak nej.

jeg er fra i dag sygemeldt de næste 14 dage ca pga ekstreme smerter i mit bækken og ryg og ikke nok med det så begynder smerterne fra venstre side af mit bækken8som er den eneste side jeg ahr smerter i ligenu) at trækker ned i mit ben av av siger jeg bare.

jeg kan jo slet ikke nyde det, er begyndt at overveje at tage den lange tur på mig hver 3 uge og tage i behandling ved søren fra www.bækkenløsning.dk men det er 160 km der op og så koster det 550 kr pr ehandling hver 3 uge, men hvis så ville hjælpe ville jeg være super glad, for hader at gå hjemme og ikke kan lave en skid.

min egen læge er på ferie til den 23 juli så blev sygemeldt af en kollega til ham i dag.

sandra 15+2

MVH
SANDRA82

venter mit 3 barn til december '07

0
0
Svar på denne tråd

der findes
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 21:31

også Kranio sakral terapeauter i nærheden af dig! Du behøver jo ikke at køre så langt!

Det kunne også være, at du kunne have gavn af, at strække dine ballemuskler, for det kunne godt være iskiasnerven, der brokkede sig.

Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd

Der er en
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 13:36

KTS terapeut i Terkelsbøl der hedder Jacob Mikkelsen http://www.kobi.dk/ og hvis du hellere vil have en kvindelig er der en i Kruså, så det skulle være muligt for dig at finde en tættere på.

Ida her i Sønderborg er også rigtig sød og dygtig.

Du kan se her hvilke behandlere der ellers bor tæt på dig og mere om metoden.

stanleyrosenberg.com/ behandlerlister/kst

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider