hejsa.
vi købte en toilettræner i gå i harald nyborg til 148kr sådan en havde vi også til rasmus men ville købe en til jessica nu hvor hun skal af med bleen men gerne vil bruge toilettet i stedet for potte, hun har skam også tisset et par gange på toilettet nu hvor vi har rost hende utrolig meget hun er 3år og skal starte i børnehaven her den 6 august, men den her toiletræner er skime for lav den passer ikke på vores wc da det er for højt, men den vi havde til rasmus passede.
hvor kan man købe en der evt er højer??? den vi købte til rasmus var fra a-z, men da vi var der over havde de ikke flere.
jeg håber en eller flere kan hjælpe mig vidre. det er sådan en med toiletsæde på og trin .
sandra 15+1