Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvor kan man få en toilettræner
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 10:37

hejsa.

vi købte en toilettræner i gå i harald nyborg til 148kr sådan en havde vi også til rasmus men ville købe en til jessica nu hvor hun skal af med bleen men gerne vil bruge toilettet i stedet for potte, hun har skam også tisset et par gange på toilettet nu hvor vi har rost hende utrolig meget hun er 3år og skal starte i børnehaven her den 6 august, men den her toiletræner er skime for lav den passer ikke på vores wc da det er for højt, men den vi havde til rasmus passede.

hvor kan man købe en der evt er højer??? den vi købte til rasmus var fra a-z, men da vi var der over havde de ikke flere.

jeg håber en eller flere kan hjælpe mig vidre. det er sådan en med toiletsæde på og trin .

sandra 15+1

MVH
SANDRA82

venter mit 3 barn til december '07

0
0
Svar på denne tråd

Samme problem
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:07

Jeg købte en i babysam i mandags - og den er sgu også for lav til vores toilet, og derfor kan Ida ikke lide at sidde på den (Der er jo ikke kontakt til gulvet)

Skide irriterende, for jeg kan ikke få pengene tilbage for den nu, da emballagen er ødelagt - gik bare ud fra at de passede til alle toiletter, men det var tåbeligt kan jeg se nu

Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..

0
0
Svar på denne tråd

jeg havde samme problem
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:27
i vores gamle lejlighed, der var toilettet også for højt, vi gjorde så det at vi lavede hul i fødderne på den, og skruede klodser på så den kom til at passe, det fungerede fint, og her i vores nye lejlighed, har vi taget klodserne af igen, for her passer den.

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 13:08

kan bare ikke forstå det for den første vi have passede da fint de burde da alle være i samme str vil jeg sige.

når men jeg fik den solgt til min veninde som har en datter på lidt over 2år og den passede på deres wc.

hmm men hvad gør jeg dog bare nu for jessica falder jo nærmest ned i toilettet, og potten vil hun ikke bruge.

når jeg må lige forsge ned i a-z igen og se om de snart for nye hjem igen.

knsu fra sandra 15+1

MVH
SANDRA82

0
0
Svar på denne tråd

hgfhgfhg
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 11:56
Hm... mit barn har altså også lært at sidde på toilettet uden sådan en træner... hun var renlig som 3 årig da hun startede i børnehave og er alrdig faldet i toilettet...
0
0
Svar på denne tråd

toiletsæde
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:33
Man kan da få de der sæder man sætter under brættet.. Man skal også her være opmærksom på omkredsen om den er rund aller aflang. Men sådan en og en skammel under, så kører det da :-)

--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006

Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!

0
0
Svar på denne tråd

Vi havde
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:37
også sådan et bræt med trin. Men har også brugt et bræt bare. Var det ikke en idé?

Man skal godt nok løfte barnet derop i starten. Hun brugte dog kun bræt fra 2½ til 3år og så gad hun ikke det mere.

i børnehaven sidder de jo også på normalt toilet i mini størrelse.

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Citat: Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

nu prøvede vi
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 20:57

at sætte en børneskammel til badeværelse ud til ehnde og vidste hende hvordan hun skulle gøre og det gik fint hunhar godt ikke været intresseret i at gå på wc i dag menvi prøver vidre.

rasmus var også ren med 2½år men det er jo meget forskelligt fra børn til børn

MVH
SANDRA82

0
0
Svar på denne tråd

fin løsning
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 22:48
med skamlen

Nej man skal endelig ikke presse, de er klar når de er klar og sådan er det.

Mvh. Bodil

Mor til to vidunderlige piger ;-)

Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Citat: Søren Aabye Kierkegaard

www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider