Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hør lige den her pige..
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:02

Se lige denne pige, tænk hvis hvis det var ens datter der stod der... Hun er fantastisk! Og imponerer oveni købet Simon Cowell fra Idols!


www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE





--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:46
havde altså også tudet hvis jeg havde været dommer der de må da revne af stolthed over deres datter!!

Mia




Så ankom Andrea Nikoline Petersen :)





0
0
Svar på denne tråd
 
 snøft...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 20:46

ja sikke hun kan synge - og så imponere masteren :-) oveni.


Mette


Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så den på hyggen i går
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:30

og jeg var bare Sådan en stemme komme ud af den lille pige, det fatter man bare ikke.


Jeg havde flæbet fra nu og til juleaften hvis det var min datter - ja, faktisk var jeg sgu ved at flæbe alligevel da jeg så det



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 22:34

lille pige stor stemme


Hold da op et KÆMPE talent..


sindsygt imponerende.


Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Mor til:


Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Termin 20 07 07 -En dreng igen igen..

Nu med hest igen

søger part til ham.. 7870 omr

Tak for gaven til min dejlige forlovede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt vildt
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 02:30
Jeg sidder og tuder, og jeg har hverken børn eller er gravid eller er skruk

Helt fantastisk lille pige - en ting er stemmen, noget andet er hendes søde væsen... snøft...!


Hilsen fra LISE


KONGELUNDENS RIDEKLUB - www.kongelunden.com
PART PÅ FANTASTISKE RIGOLA! LANG RYTTER + LILLE HEST = GOD JORDFORBINDELSE :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 09:43

intet mindre end FANTASTISK den lille pige.


Gad virkelig godt at se hende i den næste runde der så kom




venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006


Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 16:35

www.youtube.com/ watch?v=MndLRdPsuJE&NR=1


Her er et link fra finalen smiler... Hun er bare for kær den lille pige.



Knuser Annette

Drøm sødt min elskede Octavia
0
0
Svar på denne tråd
 
 Her i huset...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 16:50

kned moderen også en lille tåre - men den store datter på 4 var ikke imponeret!


Filippa stod med armene over kors og sagde meget bestemt:


"Min sang er meget bedre og om lidt kommer der billeder med mig derinde..."


Tag den


TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk lille pige - hvordan gik
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 07:41
det hende i finalen?? Spørger jeg med tåre trillende ned af kinderne :-)

Mvh Gitte
Mor til Tera 2 år. +1


Jack D. (pinto ej kåret) tilbyder naturlig bedækning


0
0
Svar på denne tråd
 
 desværre...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 13:53

hun vandt desværre ikke.. her er et link fra metro..


www.metroxpress.dk/dk/article/2007/ 06/19/15/0633-51/index.xml


jeg får tårer i øjnene hver gang.. det er for sødt..



- mor til dejlige Rasmus 17-10-06. børnetøj, skråstol, sko, legetøj osv sælges/bortgives. skriv for mere info -

undervisning til og med la niveau 50731996


0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha Tina
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 09:49

Ha ha Tina den var god, det var en sød kommentar!


Jeg tuder også hver gang jeg ser hende synge, især i finalen, der var hun god!





--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh ja
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 20:07

Finalen var da endnu bedre


Nogen der så ved hvem der vandt?



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 
 ham her
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 22:03

Jep det gjorde ham her:


Nok ikke for bedste tænder


www.youtube.com/watch?v=mUyKYB4zYCQ





--Katja--

Mor til Ea 030305 og Malthe 271006


Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Katja
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 22:32

Sikke en fantastisk stemme


Men nej, det var nok ikke tænderne han vandt på



Christel
(Nu, mor til to vidunderlige unger..:)
Og på hesteryg igen..




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider