|
|
| Hør lige den her pige.. |
|
|
Se lige denne pige, tænk hvis hvis det var ens datter der stod der... Hun er fantastisk! Og imponerer oveni købet Simon Cowell fra Idols! www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE
--Katja-- Mor til Ea 030305 og Malthe 271006 Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg |
|
|
havde altså også tudet hvis jeg havde været dommer der  de må da revne af stolthed over deres datter!!
Mia Så ankom Andrea Nikoline Petersen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Så den på hyggen i går |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
15-06-2007 22:30 |
|
og jeg var bare Sådan en stemme komme ud af den lille pige, det fatter man bare ikke. Jeg havde flæbet fra nu og til juleaften hvis det var min datter - ja, faktisk var jeg sgu ved at flæbe alligevel da jeg så det 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha... |
| Forfatter:  |
ShahXhibitor (Ina) |
| Dato:  |
15-06-2007 22:34 |
|
lille pige stor stemme  Hold da op et KÆMPE talent.. sindsygt imponerende.
Med Venlig Hilsen Ina Brøndum Mor til: Oliver 16 08 03 Lukas 04 04 06 Termin 20 07 07 -En dreng igen igen.. Nu med hest igen søger part til ham.. 7870 omr Tak for gaven til min dejlige forlovede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt vildt |
|
|
Jeg sidder og tuder, og jeg har hverken børn eller er gravid eller er skruk  Helt fantastisk lille pige - en ting er stemmen, noget andet er hendes søde væsen... snøft...! 
Hilsen fra LISE
KONGELUNDENS RIDEKLUB - www.kongelunden.com PART PÅ FANTASTISKE RIGOLA! LANG RYTTER + LILLE HEST = GOD JORDFORBINDELSE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er |
|
|
intet mindre end FANTASTISK den lille pige. Gad virkelig godt at se hende i den næste runde der så kom 
venlig hilsen RikkeAnd Victor 14. juli 2002 Mille 20. september 2006 Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Her i huset... |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
20-06-2007 16:50 |
|
kned moderen også en lille tåre - men den store datter på 4 var ikke imponeret! Filippa stod med armene over kors og sagde meget bestemt: "Min sang er meget bedre og om lidt kommer der billeder med mig derinde..." Tag den 
TinaR Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastisk lille pige - hvordan gik |
|
|
det hende i finalen?? Spørger jeg med tåre trillende ned af kinderne 
Mvh Gitte Mor til Tera 2 år. +1 Jack D. (pinto ej kåret) tilbyder naturlig bedækning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| desværre... |
| Forfatter:  |
Dufaux ♥dufaux♥ |
| Dato:  |
21-06-2007 13:53 |
|
hun vandt desværre ikke.. her er et link fra metro.. www.metroxpress.dk/dk/article/2007/ 06/19/15/0633-51/index.xml jeg får tårer i øjnene hver gang.. det er for sødt..
- mor til dejlige Rasmus 17-10-06. børnetøj, skråstol, sko, legetøj osv sælges/bortgives. skriv for mere info - undervisning til og med la niveau 50731996
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha Tina |
|
|
Ha ha Tina den var god, det var en sød kommentar! Jeg tuder også hver gang jeg ser hende synge, især i finalen, der var hun god!
--Katja-- Mor til Ea 030305 og Malthe 271006 Videnskab eller Gud - vigtigst af alt er kærligheden!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årh ja |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
22-06-2007 20:07 |
|
Finalen var da endnu bedre  Nogen der så ved hvem der vandt?
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak Katja |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
22-06-2007 22:32 |
|
Sikke en fantastisk stemme  Men nej, det var nok ikke tænderne han vandt på 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger..:) Og på hesteryg igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|