Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gravid og boblebad???
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 17:50
Nu er jeg 37+5, og er efterhånden ved at være nået dertil hvor jeg ikke synes det er sjovt at være "stor" mere.. vægten er godt nok kun forøget med 5 kg nu, men jeg synes jeg savner ikke at vågne op 40 gange om natten for at sjat tisse.. så fortalte en anden jeg kender som også er gravid, at de havde været i lalandia, og i den forbindelse havde hun hørt at hun ikke måtte gå i boblebad, fordi det kunne sætte fødslen igang!!! er det rigtigt?? nogen der også har hørt det??? ikke at jeg er så heldig at eje sådan et, men det har mine forældre da så det kunne jo tænkes jeg skulle en tur i noget køligt i det gode sommervejr..

Mor til "snart" 3 Dejlige piger.

Frederikke feb. 1998

Benedicte Jan. 2003

Astrid termin 24-06-07

0
0
Svar på denne tråd
 
 har ikke hørt
Forfatter: 
Dato:  10-06-2007 12:31

jeg har hørt at man anbefaler at man IKKE går i boblebad sidst i graviditeten pga bakterier der ofte er i et boblebad, som kan give infektioner og svangerskabsforgiftning - men har ikke hørt at det kan sætte fødslen igang...


Kan godt forstå at du ikke synes det er sjovt her i varmen, men kan hilse fra min lille datter Silje på 1½ uge og sige at det er heller ikke sjovt at være baby i denne varme! - puha hun har det varmt - og sover ikke ret længe ad gangen...




Maria

Mor til Silje 30.05.07

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2007 14:29
Altså hvis man siger det kan sætte fødslen igang, vil jeg bare sige at her hjalp det altså ikke.. jeg havde godt hørt med bakterier osv. hvis det er i svømmehallen osv. (altså off. steder, hvor hygiejnen måske ikke er helt den samme som hjemme hos en selv) men hos mig hjalp det altså ikke at hoppe i bølgerne hos de gamle.. stakkels os gravide, og de små nyfødte i den her varme.. glæder mig da helt til lidt regnvejr nu ;-)

Mor til "snart" 3 Dejlige piger.

Frederikke 16 feb. 1998

Benedicte 18 Jan. 2003

Astrid termin 24 juni. 2007

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider