Min datter, på snart 11 år har, må jeg hellere sige, en super sød Pinto pony ca. 120 cm, som hun er vokset fra. Han er passet med alt, ormekur, vaccination og smed. Han får beskåret hove hver gang min egen hest får omlagt sko, det koster altså ikke så meget når smeden er der alligevel. Han er kun 6 år, så der er mange gode år i ham. Men jeg har fire børn og studie, og når først min datter får en større pony har hun ikke tid til at passe to, og hvis jeg skal være realistisk har jeg desværre heller ikke tiden. Vi har gået lidt rundt om den varme grød, for han er simpelthen en super pony, Kan stå i timer på staldgangen og blive nusset om, selv min 2-årige kan tulle rundt uden jeg skal være bange. Han har før været brugt for vogn, en og to spand, og trukket kælk, men det har vi ikke haft forstand til, og derfor ikke brugt ham til. Vi har mest redet ham på bane og på ture. Han er vant til store maskiner, og det rør ham ikke. Når du skriver som du gør, virker det til at du har et godt heste hjem, og så er det der vores lille Pegasus må komme hen. Så søger du stadig, har jeg måske løsningen... Du er ihvertfald velkommen til at give lyd, du kan få mit tlf. nr., det er 58200525 eller 40520982.
MVH. Katia Gormsen.