Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Legetøj
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 13:09

Min knægt på 20 måneder keder sig, tror jeg - så jeg tænker at jeg snart må ud og plyndre en legetøjsbutik

Han kan godt lide bøger med billeder hvor vi så sidder og peger og gentager ord, dublo, puslespil (vi har sådan nogen baby-nogen med knop på brikkerne)
Han er vild med at få lov til at lege med mors computer (kigge billeder og lign)
Hammerbræddet er også sjovt pt.
Og så hjælper han selvfølgelig til i huset... i en snæver vending for at undgå et hys tilfælde, kan han afledes med at blive sendt i køkkenet med noget der skal i skraldespanden eller opvaskemaskinen.

og så har vi 7 millioner plysdyr, biler, little tikes og lign som stort set rager ham en høstblomst

Udendørs har vi sandkasse, rutchebane og bolde og der underholder han sig fint også med at hjælpe os i haven.

Har i nogen gode ideer til godt legetøj til sådan en lille størrelse?
Hvad legede Jeres med da de var omkring 20-24 måneder?

Mvh

Charlotte

Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen :-D

Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

0
0
Svar på denne tråd

endelig weekend
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 17:54

hvad med andre børn... ti hi

kåde hilsner fra Gitte, som får manden hjem i aften, efter en hel uges afsavn...

Leder efter en som vil komme hjem til os og undervise mine børn på deres ponyer ca. en gang om ugen.

Vi bor nær Pandrup og Saltum

Glæder mig til at høre fra dig!

0
0
Svar på denne tråd

Gitte...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 09:15

Andre børn må han nøjes med i vuggeren

Jeg har ikke råd til flere selv lige nu

Nu er vi jo så også flyttet ud på bøhlandet og kender ikke et øje herude endnu. Men mon ikke det ændrer sig i løbet af sommeren - de andre begynder vel også at bruge deres haver på et tidspunkt.

Men hvad hulen leger sådanne rollinger ellers med (20-24mdr) ...ud over det de kan hive ud af et køkkenskab når mor ser et andet sted hen, sådan en 500g pasta fylder RET meget på køkkengulvet, men drengen og kattene synes det er sjovt

Mvh

Charlotte

Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen :-D

Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider