Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Er jeg egoist? Langt
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 12:34

Et surt opstød.

Hele min graviditet har der været mennesker hos os konstant. Især en som sov her 5 gange om ugen ca. d huset skulle laves færdig. Det er ikke blevet færdig og vi arbejder på højtryk - mig og min kæreste.

´Frida er nu en mdr. og hver dag har gået med at lave hus, weekendarrangementer, besøg rundt omkring, besøg her osv. igår og idag har den store også været hjemme.

Jeg har stort set ikke haft tid til at ligge mig og sove en time midt på dagen, sammen med Frida. I tirsdags besøgte vi mi kærestes lillebror og min kære kæreste inviterede ham så itl at være hos os i fra idg til i morgen . I forgårs sagde jeg så at jeg ikke havde lyst til at han kom og da slet ikke, at han skulle sove her. Skal siges at han er psykisk syg (asberger og skizofre og har en hjerneskade, han er på medicin, men tænker slet ikke som os andre.

Det ender med at han nu ikke skal sove her. Jeg er bare så træt idag og orket bare ikke ham lige idag ( da overskudet skal være der). Vi har rester fra igår, men kun nok til os. Så jeg sagde at Henning måtte køre ham hjem inden vi skulle spise. For laver altså ikke en gang mad til. Men så var det et stort problem at de un kunne være sammen her i 3 timer, plus 2 timer oppe i byen.

Så nu er vi blevet uvenner, på trods af at jeg i 3 dage har meddelt at jeg ikke var interesseret i besøg. Har jo læst flere steder at man skal sige stop. Men det fiser bare ikke ind hos gemalen. Hans svar var, at så måtte jeg ringe til hans lillebror og sige han ikke kunne komme. ergo så er jeg bussemanden.

Han er nu kørt op efter sin lillebror, sammen med Freya. Jeg sidder tilbage og tuder, for er så træt idag og kan ikke magte det. Har sms'et, at jeg synes de skulle finde et andet sted at være sammen. Hvilket de jo ikke gør.

Mest af alt har jeg lyst til at pakke en taske, og kaste mig ind i bilen (når de komme tilbage) og bare kører min vej - Har dog intet sted at kører hen

Så er jeg egoist eller normal

Søger rytter til min hest "Gratis"

www.heste-nettet.dk/ma...s/51996/2/

0
0
Svar på denne tråd

Du er...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 12:52

...ikke egoist! Og hvis din kæreste ikke forstår, at du har brug for fred og ro, så er han da dummere end snot! ;)

Du har været ret hårdt presset lyder det til - både under graviditeten og efter fødslen. Hvis ikke du trængte til en pause, så ville jeg da være lidt bekymret for dig!

Kan du på nogen måde gøre det tydeligere for din kæreste, at du har brug for fred og ro? Har du ikke nogle forældre eller svigerforældre eller en veninde, du kan besøge og overnatte hos, hvor du kan få lov til at have fred og ro? Eller lej et hotelværelse, hvis kæresten ikke forstår, at du mener det! Men du bliver nødt til at få ham til at forstå det, for ellers ender det med, at du kører helt ned. Og det ville være rigtig trist.

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 13:40

Hvis der er nogle der er egoist er det da hvis kærsten, ikke dig.

Tænkte også lige som Camilla om der ikke var et sted du kunne overnatte, så du kunne få ro og fred..

Så må du sætte dig sammen med din kærste og forklare ham at du trænger til fred og ro og forklar ham det så han FORSTÅR det...

Håber i er ved at være færdig med jeres ombygning, så i kan få en normal hverdag og nyde at i er blevet forældre.. Bare det at blive mor er jo fuldtidsarbejde i sig selv, så kan du ikke også nå alt muligt andet..

Så et lille los i røven til kærsten herfra, nu må han bakke dig op...

Hilsen fra Bodil

Mor til Mathias på 6 år

Julie på 4 år

Signe fra den 11.02.06

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 17:54

Tak for svarende. Jeg kan desværre ikke køre noget sted hen, da vi kun har en bil og er afhængige af den, her hvor vi bor.

Men han havde åbentbart tænkt over det og er ved at køre sin lillebror hjem nu. Han godtog også, at jeg helst så at han blev hjemme i aften og ikke så film hos sin lillebror.

efter at have skrevet min første indlæg og øjnene ikke var våde mere, men bare dejlig blanke og lidt røde. Ja så kommer en af genboerne sørme med blomster, som tillykke med den lille og spørger om man har det godt.

Imens står man så der og ligner en der har tudet hele natten og siger, at man er lidt træt.

Tak for søde naboer

Søger rytter til min hest "Gratis"

www.heste-nettet.dk/ma...s/51996/2/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider