Vi havde også valgt, klog af tidligere erfaringer, ikke at tage børnene med. Folk har ikke ret megen tolerance overfor barnevogne, og jeg ville ikke have fået set en disse havde jeg rendt rundt med en. Der var ikke ret mange barnevogne i år syntes jeg, og det var jeg faktisk ret glad for, for 2 barnevogne imellem standene, og så er der jo nærmest stoppet for gennemgang.
Men jeg synes ihvertfald det er nemmest at have dem med som helt små ( hvis man ikke tænker på barnevognsproblematikken), og så igen når de er lidt større. Tog jeg f.eks min med på 2½ var der dømt kaos, det er jeg altså sikker på!
Og vil lige indskyde at jeg altså selv har haft barnevogn med, og godt kan unde folk at komme til Herning selvom de har små størrelser- for det er da en dejlig oplevelse.. Men er stadig glad for at det ikke var barnevognene der dominerede billedet dernede.
Og de barnevogne der var der, dem lagde man næsten ikke mærke til, fordi de ikke møvede og skubbede, men bare fulgte strømmen
til dem med barnevogne.
Og jeg tror nn nok at de små er lidt kolde overfor al den virak der er i Herning, mine ville nemt kunne have sovet fra det som små, og havde jeg taget Lianna med (på snart 9 mdr.) ville hun have gjort som hun altid gør, smilet til enhver i håb om at få et smil retur. Jo flere mennesker at charmere jo bedre 
Synes at Hingstekåringen er noget for "alle", og min kæreste er ikke vild med hesteting men han fandt biler at kigge på i stedet.
Christina