Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Herning
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 08:56

Efter en del overvejelser tog vi til Herning om søndagen, og heldigvis at jeg kom afsted...

Lille pigen var bare så dygtig, overholdt spisetiderne (hvilket gav 2x amning mens vi var afsted) og skulle kun skiftes én gang... Og vi var afsted tæt på hele dagen (9-17+ kørsel)

Er bare lidt stolt, og klar til at ræse rundt til hingstestationernes åbenthus :-)

Andre der har været afsted med små poder - hvordan oplevede I det ???

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Ja vi var
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 09:33

afsted med vores lille Mads på 8 måneder og det gik også bare perfekt. Manden var også med så det var en rigtig lille hyggetur.

Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D

Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd

undskyld men
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 10:13

jeg så en nyfødt til Hingste kåring som skreg af fulde lunger konstant og må sige jeg syntes det er for meget at slæbe sine små børn med til...

Alt den larm og spetakel ville jeg personligt ikke udsætte mit barn for ikke engang nu hvor han er 15 mndr.

Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

Belmont min nye soulmate!!

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 11:06
Jeg så både sure og galde unger. Tror det kommer an på hvordan man tager situationen og hvordan ungen har det med larm omkring sig. Så en knægt der så det første af galashow og bagefter lå og sov til galashow, hvis det kan lade sig gøre erdet jo fint.

Men jeg har også valgt at lade Erik blive hjemme fordi jeg syntes det er syndt for ham at skulle stadse rundt med mor i trangte haller og i en larm han ikke ville syntes var sjovt, han har det meget bedre hjemme hos far og farmor som han idet her tilfæde var sammen med.

Hyggehejsa
Renana

Schleich heste og udstyr søges.
Ligger du inde med noget du vil af med, så skriv eller mail til mig!
0
0
Svar på denne tråd

bcvnxgngfnmxfmtmt
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 11:48

Først et stort tillykke med den lille prinsesse mette :)

Vi var til hingste kåringen om lørdagen 12-17 og Sebastian er

fra d. 6/2 07

Han sov det meste af tiden, og vi ammede 2 gange og skiftede ble 1 gang.. dog skulle vi amme en gang hver vej på køre turen, men det vidste vi jo at det kunne ske, så det tog vi med højt humør..

vi var dog instillet på at hvis han ville være umulig og ked ad det, ville vi tage hjem igen..

Men vi havde en rigtig hyggelig tur, kærsten og jeg og vores lille guldklump..

Så vi skal da også afsted næste år.. ( det skal jo ind med moder mælken )

Hingsteføl fra i år sælges BH Leredo/Michellino

Kik ind på vores nye hjemmeside :

www.123hjemmeside.dk/Nymarksgaard

Flere Hestemalerier tilsalg + bestillings arbejde

0
0
Svar på denne tråd

min veinde
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 12:50

havde hendes 7 mdr søn med.

Han klarede gallashowet med bravour. Han syntes første halvdel var morsomt, og den anden halvdel sov han væk.

Resten af weekenden, klarede han også rigtig fint. -Dog blev han næsten for glad indimellem, så han råbte højt, hvilket vist provokerede et par stykker.

Men på intet tidspunkt virkede det som om det var en dårlig ide at tage ham med.

Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Au pair søges straks til Schweiz.

Læs mere i præs!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 13:42

Vi havde også valgt, klog af tidligere erfaringer, ikke at tage børnene med. Folk har ikke ret megen tolerance overfor barnevogne, og jeg ville ikke have fået set en disse havde jeg rendt rundt med en. Der var ikke ret mange barnevogne i år syntes jeg, og det var jeg faktisk ret glad for, for 2 barnevogne imellem standene, og så er der jo nærmest stoppet for gennemgang.

Men jeg synes ihvertfald det er nemmest at have dem med som helt små ( hvis man ikke tænker på barnevognsproblematikken), og så igen når de er lidt større. Tog jeg f.eks min med på 2½ var der dømt kaos, det er jeg altså sikker på!

Og vil lige indskyde at jeg altså selv har haft barnevogn med, og godt kan unde folk at komme til Herning selvom de har små størrelser- for det er da en dejlig oplevelse.. Men er stadig glad for at det ikke var barnevognene der dominerede billedet dernede.

Og de barnevogne der var der, dem lagde man næsten ikke mærke til, fordi de ikke møvede og skubbede, men bare fulgte strømmen til dem med barnevogne.

Og jeg tror nn nok at de små er lidt kolde overfor al den virak der er i Herning, mine ville nemt kunne have sovet fra det som små, og havde jeg taget Lianna med (på snart 9 mdr.) ville hun have gjort som hun altid gør, smilet til enhver i håb om at få et smil retur. Jo flere mennesker at charmere jo bedre

Synes at Hingstekåringen er noget for "alle", og min kæreste er ikke vild med hesteting men han fandt biler at kigge på i stedet.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

n n nv
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 15:50
havde valgt at beholde sebastian hjemme. Synes ikke det var noget at byde ham ahm at skulle være i bil osv i så mangfe timer. så han blev passet ved bedste og der havde ahn rigtig hugget sig og jeg hyggede ´mig med ikke at skulle være opmærksom på ham og have en dag for mig selv. Han er seks mdr.

rds hoppe til salg se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 09:46

Solstrejf - Tak i lige måde ;-)

Nu er jeg en af dem der havde en spæd med da hun kun var 3 uger - hun havde ikke været let at efterlade hjemme, og jeg indrømmer da at hun skreg lidt hver gang det var spise tid...

Jeg tog som andre også afsted med den indstilling at blev hun besværlig så kørte vi hjem...

Jeg må dog indrømme at hun kommer ikke med igen før end at hun er så stor at det også er lidt interesant for hende.

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 20:02

heldigvis ikke Silas med afligevellet. Mormor passede ham. Og det var jeg meget glad for.

Og ja nogle burde nok lade deres børn blive hjemme, for jeg så da også en del der abslout ikke syntes det var sjovt. Og de ander år har jeg også set en del der havde helt små babyer med til gallashowet og det syntes jeg absolut ikke er fair over for hverken baby eller de ander tilskure. Selvfølig er der nogle af dem der bare sover fra det hele, men hvem kan enligt sove i den larm.

Men selvfølig er det meget forskelligt fra barn til barn, og det er også helt an på hvordan man tankler det som forældre.

Mvh. Lene

Hoppemave udlånes til ifoling 2007.

Stutteri Kronlykke - Avl af Dansk Varmblod og Fjordheste

www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

fhshsdfsdlfkj
Forfatter: 
Dato:  15-03-2007 21:32
Jeg var også ovre i Herning sammen med min far og havde min datter Lucia på 8måneder med. Det gik rigtig godt.Hun syntes at det var vildt spændende. Hun elsker at der sker noget.
Men jeg så flere med helt små nyfødte og det syntes jeg måske var liige tidligt nok for sådan nogle små pus. Der var jo meget larm og mange mennesker

Reginella

Mor til Lucia 20-06-06 og stor knabstrupper elsker :-)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 18:02

Nu er min datter en måned gammel og var med i Herning.. jeg kan sgu ikke rigtig se hvor forskellen ligger i, at din pige på 8 mdr er med og min datter på 1 måned er med. Min pige sov, fik mad, lå i arm og var glad og tilfreds..så længe du dækker dit barns behov så er der vel ikke noget problem??!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider