Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Er det en plukve??
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 14:32

Hej

Jeg har nu nogle gange oplevet at et område af maven er blevet hård - det føles sjovt, men gør ikke på nogen måde ondt. Efter hvad jeg har læst så er det betegnelsen for en plukve, men jeg har også forstået det sådan at det ofte er når man er igang med en masse, som måske lige er i overkanten, men det har altså været når jeg ligger og flyder på sofaen og slapper helt af at jeg mærker det...

Er det plukveer?

Ja det er jo ikke nemt at være førstegangsgravid og folk (læger, jordmoder osv.) spørger om man har plukveer osv. men man aner jo ikke hvad det er...

Maria - 25+1

0
0
Svar på denne tråd

Plukveer...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 14:37

Det lyder meget som plukveer...-lyder som mine.

Dem havde jeg rigtig mange af og især til sidst.

Bare jeg lå på sofaen og hvilede mig kom de og der kom rigig mange og nej de gjorde ik ondt...

Hvis jeg gik en tur ud til hesten (har dem hjemme), fik jeg dem.

Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.

0
0
Svar på denne tråd

Plukveer...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 16:22

Det lyder ganske givet som en plukve - for sådan føles mine også... De udløses af mange forskellige ting:

- afslapning på sofaen

- rask gang

- et nys

- bebsen sparker

- man skal tisse

- ingenting

Så længe de ikke gør ondt eller niver, eller er regelmæssige, skal man ikke bekymre sig om dem. De er faktisk sunde at have, da det i sidste ende hjælper livmoderen, og din krop, når du skal føde...

Men nej - det er skisme ikke nemt at være første-gangs-fødende, for når man bliver spurgt om forskellige ting/gener, aner man tit ikke noget om dem... F.eks. om man har mærket liv - Æhh, måske?!? Man er så ikke i tvivl, når man så endelige mærker det - men indtil da...

Hilsen Gitte
-
Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke...
-
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider