Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

p-piller
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 19:02

jeg har tænkt lidt eller overvejet lidt at stoppe med p-piller.

har ingen kæreste og har ikke lyst til at have en ligenu... så vil sige jeg ikke synes jeg har brug for mine p-piller. og vil også meget gerne stoppe fordi mange siger at det er skidt at tag p-piller hele tiden..

Jeg føler ikke jeg har brug for dem men skal jeg stoppe med at tag dem eller hvad?

har godt nok mange stærke smerter når jeg har det røde men det har jeg ligemeget om jeg tager dem eller ej så det kan jo være ligemeget?

men hvad synes i

Knus Mimse :-D

Dyret er ens bedste ven for den lyver aldrig, fortæller ikke dine hemmeligheder til andre eller fortæller dig hvor dum du er. så behandel dyrene som du gerne vil behandles af dyret..

0
0
Svar på denne tråd

eget valg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 19:53

jeg gad ikke tage piller, hvis jeg ikke havde en kæreste. Nu har jeg heller ikke haft de vildeste smerter ved mens, så har ikke haft det problem.

Så hvis jeg var dig, droppede jeg dem. Men det det er jo dit eget valg, og dig som skal leve med konsekvensen.

hilsen

katarina

Ryttere søges til mine dejlige tøser

0
0
Svar på denne tråd

drop dem
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 21:56

jeg kan ikke se nogen grund til at proppe sin krop med unødvendige homoner, hvis man ikke er seksuel aktiv...

Et er om man har en kæreste, men vi ved jo alle at man sagtens kan "hygge sig" med en uden at være kærester . Så er det jo rart nok at have en ekstra sikkerhed i baghånden, i tilfælde af et "glemt" kondom, eller at møget springer .

Men hvis du ikke foretager dig noget der kan føre til graviditet, så synes jeg da helt sikkert du skal ligge dem på hylden, du kan jo altid begynde igen den dag der dukker noget spændene op i farvandet

Med prinsesse i maven

0
0
Svar på denne tråd

ugig9u8ygb9yg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 22:38

P-piller er ikke smertestillende medicin, så hvis det er af den grund er panodiler mere effektive.

0
0
Svar på denne tråd

stopper
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 22:40

har valgt at stoppe fra i dag af.. så vil jeg se om det ikke hjælper på mit humør lidt og sådan...

ligemeget hvad mor og søster siger har jeg nu bestemt mig for at stoppe

Knus Mimse :-D

Dyret er ens bedste ven for den lyver aldrig, fortæller ikke dine hemmeligheder til andre eller fortæller dig hvor dum du er. så behandel dyrene som du gerne vil behandles af dyret..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 00:14

I de perioder hvor der ikke er brug for dem som præventive piller, behøver jeg ikke tage dem hver periode, for at de dæmper smerterne ved mens. Hvis jeg tager en periode så behøver jeg ikke 1-2 måneder efter og så en periode igen. Når de altså bruges som smertestillende som Logio skriver.

Det kunne være det kunne virke for dig også, så får man i det mindste lidt mindre hormoner.

Og Logio - panodiler o.l. virker bare ikke lige så godt som p-pillerne. Jeg får ikke bare ondt, jeg bliver svimmel og får kvalme når det er rigtig slemt. Det kan panodiler ikke afhjælpe - ikke for mig i al fald - og for mig dækker panodilerne heller ikke smerterne, så det er p-piller eller et par sygedage hver 28. dag.

Hilsen Nina

0
0
Svar på denne tråd

gliygjygukofvo
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 12:34

Jeg fastholder, p-piller er ikke smertestillende medicin.

Smertelindring ved p-piller skyldes nærmere placebo-effekten.

0
0
Svar på denne tråd

smertelindring
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 16:03

Jeg har altid ved lægen og af andre fået at vide at P-piller tager toppen af smerterne - er dette ikke tilfældet får man måske ikke dem der passer til én ...

Nu er jeg så igang med et projekt der skulle virke endu bedre mod mens smerter - en graviditet ;-)

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

ushfbiwoerhuy
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 21:48

Det er stadig ikke smertestillende medicin. Nok mere, som nævt i mit forrige indlæg, en forestilling.

0
0
Svar på denne tråd

Logio..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 17:33

Hej Logio.

Nej, p-piller er ikke smertestillende medicin.

MEN: P-piller påvirker kvindens hormoner og får kroppen til at reagere anderledes end normalt. Derfor kan de blandt andet modvirke menstruationssmerter og kraftige blødninger.

Selvfølgelig er p-piller ikke beregnet som smertestillende, men de hjælper altså rigtig mange piger mod smerter som ellers ville give flere sygedage om måneden, så nej det er ikke en forestilling eller placebo-effekt.

Med venlig hilsen

cilis

0
0
Svar på denne tråd

Smerter og mens...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 12:13

Jeg har fra 1. mens været plaget af kraftige smærter, opkast osv. hver gang, ikke sjovt, specielt ikke når man er 14 år og ved at man skal igennem det en gang om måneden. Efter jeg begyndte på p-piller var det kun få gange jeg døjede med smerterne - hvilket lægen også sagde. På et tidspunkt jeg var uden kæreste droppede jeg p-pillerne og blev mindet om hvilket helvede det var, jeg begyndte igen fordi jeg ikke kunne holde det ud.

Da vi så besluttede at der skulle laves børn der var jeg selvfølgelig lidt bange for at det kom tilbage, og det gjorde det også, men det blev mindre og mindre for hver gang, så tror kroppen lige skal have tid til at indstille sig på det.

Du nævner noget med indvirkning på dit humør, jeg har døjet en del med depresioner og fik på et tidspunkt et andet mærke p-piller, fordi mit humør gik helt agurk, så det har også noget at sige.

Maria

- med baby i maven

Termin 2. juni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider