Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Klæder sig af konstant-løsning?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 10:03

Hej

Har en datter på snart to år og hun er kommet i den alder, hvor hun smider tøjet og bliver kold. Om dagen klæder jeg hende på et utal af gange , men om natten er hun begyndt at smide natdragten og lægge sig oven på dynen og det er ikke hver gang jeg opdager det, hvis hun ikke lige siger til fordi hun ikke kan finde sutten el. lign. Det kan umuligt være godt for hendes helbred. Hun er lige kommet over en rindende næse og sidst vi var ved lægen havde hun lidt væske på ørerne. Jeg frygter virkelig for hendes helbred og for at få et ørebarn, hvis det her fortsætter.

Hvad gør I andre?

Nogen løsningsforslag?

Har overvejet om man kan få nattøj, der er lukket på ryggen eller om jeg tør bruge en sikkerhedsnål til at forsøge at holde natdragten lukket med, men det med sikkerhedsnålen finder hun nok ud af hurtigt. Og en nål er jo desuden ingen god ide at udstyre hende med, så den ide holder ikke.

Hvad gør jeg?

Mvh.

AnjaR

0
0
Svar på denne tråd

Natdragter
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 10:09

Hej..

Da mick og mikkel var små, kan jeg da huske, at jeg havde natdragte / sparkedragte, som blev lynet på ryggen.. Det var da en mulighed

Og ja, jeg tror osse du skal holde dig fra sikkerheds-nålen Tænk hvis den gik op af sig selv..

Men du har ganske ret, det er alt for koldt, til og være nøgen. HI HI

Anja

Mor til

Mick født 4-10-2000

Mikkel født 3-5-2002

Mads født 28-5-2006

0
0
Svar på denne tråd

Eller...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 14:02

...skru op for varmen og fin shortsene frem, så I andre også kan holde ud at være i et tropisk varmt hus! ;-D

Man kan i øvrigt få sikkerhedsnåle med lås. Men det er nok alligevel ikke en god idé... ;-)

Joha laver nattøj, der er lukket oppe ved halsen og ikke er så nemt at hive af. Måske var det noget? Fixoni laver også heldragter, der er knappet i ryggen. :-)

Da Toke en overgang altid var isnende kold om morgenen fordi han kravlede ovenpå dynen, købte vi en stor dyne i voksenstørrelse og proppede ned i hans seng. Selom han lå ovenpå den, var den så stor, at den stadig varmede ham. Og så var temperaturen på hans værelse lidt højere end normalt i et soveværelse. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak for
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:15

Jeres svar .

Bliver nok ikke så populær hos manden når jeg vil ændre temperaturen i soveværelset og forlanger vinduet lukket - men det skal vi jo alligevel til med en nyfødt i februar.

I nat prøver vi at give hende en t`shirt ud over natdragten, for t´shirts plejer hun ikke at tage af - håber tøjet så bliver på i nat.

I morgen vil jeg køre til byen og prøve at finde natdragter/heldragter, som kan lukkes i ryggen - alternativt en voksendyne.

Endnu en gang tak for rådene!

Mvh.

Anja

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:28
Min datter havde også sådan en periode. Vores løsning var strømpebukser og en natkjole. Hun elskede sin nye natkjole, så den tog hun nødigt af, selv når hun skulle i vuggestue
0
0
Svar på denne tråd

Hej Chulek
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:52

Jamen det kunne være jeg skulle prøve med en natkjole også - men strømpebukserne, ja de plejer altså at ryge af.

Vi må simpelthen bare prøve os frem.

Tak for rådet!

Mvh.

AnjaR

0
0
Svar på denne tråd

Steffens
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 10:04

Steffens natdragter fra Bilka skal trækkes over hovedet og dermed lukkes "under" benene, de er sikkert heller ikke så nemme at trække af.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Komet
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 21:02

Rigtig god idé - prøver lige Bilka i næste uge . De havde ingen heldragter, der kunne lukkes i ryggen hverken hos BabySam eller BabyWest, så jeg endte med en voksendyne. Vil prøve os lidt frem hvad der virker.

Tak for rådet!

Mvh.

AnjaR

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider