Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 reagensglas barn
Forfatter: 
Dato:  25-12-2006 19:28

ved at mine forældre fik "hjælp" til at få mig, men hvordan ved jeg ikke..

har dog lidt en mistanke om at jeg måske er et reagensglasbarn, men står der noget om det i min journal, eller hvordan får jeg information om min "mistanke"..? vil ikke spørge min mor, hun har altid virket lidt "flov" over at de ikke rigtig kunne selv.. og kan huske at min moster en enkelt gang nævnte noget og at min mor straks bedte hende om ikke at sige mere... egentlig betyder det ikke noget om jeg er "lavet" på den éne eller anden måde, er bare lidt nysgerrig...









Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd
 
 n bm,.n n,.-mn
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 11:07

HEJSA


jeg kan godt forstå du har et behov for at vide,hvordan du er "lavet".


du kunne jo evt spørge din mor stille og roligt,når du har hende på 2 mands hold.

sige til hende at der er nogle ting du godt kunne,tænke dig at vide da du har gået og tænkt på om du er et reagensbarn.


jeg syndes bestemt ikke din mor har noget at værer flov over,men jeg tror at for en del år tilbage.

var det meget tabu hvis man skulle have hjælp,og det var derfor meget tys tys... det var ikke noget man skulle snakke om. (detsværer)


idag er det jo heldigvis blevet et emmeme man godt kan snakke om,da der jo detsværer er rigtig mange. der får hjælp på en eller anden måde til at få ønske barnet.


vi har selv været hele møllen igennem,og idag er jeg mor til reagensbarnet Amanda.

jeg vil helt bestemt fortælle det hende en dag,hvor hun er stor nok til at forstå det.


håber du får taget dig mod til det,og få lagt de brikker ind du mangler. (hvis du forstår mig.)


HILSEN LOUISE.



STALD SØGAARD

mor til Amanda født d.10.8.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 louise..
Forfatter: 
Dato:  26-12-2006 20:34

ja, tror måske jeg spørg hende en dag når stemmningen er der... tror du har ret i at det tidligere var meget tabu... sikke en dejlig lille pige du har!







Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd
 
 tgbygbh
Forfatter: 
Dato:  27-12-2006 16:13

hej


MANGE TAK...


HILSEN LOUISE


STALD SØGAARD

mor til Amanda født d.10.8.06

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider