Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Forkølet igen igen igen
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 21:42

Hejsa

Nu er den gal igen - vi er atter - for jeg ved hvilken gang - blevet forkølet...

Har været ved lægen - der er intet at lytte på lunger eller halsbetændelse - det er ganske enkelt en forkølelse..

Hvad dølen gør vi - det er både mig og Andreas den er gal med - snotten vælter og jeg har så ondt i min hals...

Andreas sover dårligt om natten, for tænderne driller også, og han tror at han hele tiden skal have mad - han har svært ved at trække vejret gennem næsen og hoster...

Det er som om vi bare ikke kan slippe af med det... Øv.. og så lige op til jul...

Jeg har prøvet saltvandsspray - synes ikke det virker og ej heller snotsugeren - det sidder højere oppe...

Kamille te vil han godt have, men synes han bliver så sulten af det...

Jeg har hævet hovedenden i sengen - og pinex junior har jeg måtte give ham...

Hvad kan vi gøre for at forbedre vores immunforsvar?

Jeg ammer ikke længere, da lille manden ikke gider - sagde selv fra - og jeg kan jo ikke tvinge ham...

Det er bare så træls - hva dølen stiller jeg op?!?

Kh Stine, der føler sit hoved er ved at eksplodere sammen med der er en sæk tudser lukket ud i halsen...

Og hvor er det besværligt at være gravid - man må jo ikke spise forskellige halslindrende medikamenter eller bruge næsespray...

0
0
Svar på denne tråd

biostrath!
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 22:03
Søren havde den ene virus efter den anden sidste vinter, da han var mellem 8-11 måneder - samtidig med at han startede i vuggestue. Lægen anbefalede biostrath-dråber og uldent undertøj. Siden har han 7-9-13- ikke været andet end småsnottet, hvor det ikke har påvirket appetit, trivsel eller humør.
Biostrath fåes hos Matas eller apoteket. Det er en slags urter og gærmix, som skulle booste immunforsvaret. Gør det ingen gavn gør det i hvert fald ingen skade, og vi bruger det igen her over vinteren (tør ikke andet!! hvor er det lækkert at have en unge, der ikke er syg!) Vi drypper det i en klat frugtmos på hans grød om morgnen.
Det uldne undertøj hjælper til at kropstempraturen er konstant og det giver bedre blodomløb og bedre modstandskraft.
Du må drikke godt med juice og få noget c-vitamin, for det hjælper også mod forkølelsesvirus.

God bedring!

Mor til

Søren - 18-03-05

Jeg har ryddet op igen - kig ind og se gode tilbud og nyheder på "Strikkeriet". Der er link fra min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Biostrath...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 22:35

Gik faktisk herind for at skrive som ovenover...DE HELLIGE ORD...BIOSTRATH...købte min i matas...Maya var nemlig forkølet for ved ikke hvilken gang..Og har ikke været det siden..HUn har fået dråberne i ca 1 mdr nu..og nu sover vi hele natten begge to..;-) Og mens de nu står der alligevel...så tager jeg dem også selv..Maya får blot en sjat mælk med dem..og jeg i et glas også..(smager ikke af meget..men kan da duftes deri)

Held og lykke med det..;-)

Venligst Ditte

0
0
Svar på denne tråd

biostrath til gravide?
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 22:51

Hej

Ja, jeg vil fluks imorgen suse ned til nærmeste matas og invistere i biostrath..

Har vidst engang ladet mig fortælle at de indeholder honning- det må små børn jo ikke få - hvad så?

Og nu til overskriften - må man som gravid indtage Biostraht?

Kunne godt trænge til at få styrket mig immunforsvar lidt - læs MEGET - har dog en fin blodprocent - så jeg ved det ikke skyldes jernmangel...

Kh Stine

0
0
Svar på denne tråd

kigger...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 23:03

Tjekker den lige akkurat nu...Og umiddelbart står der intet om honning..

www.alternativinfo.dk/...o-stra.htm

Men tjek evt lige selv..;-)...så jeg ikke hænger på noget...

Min Maya er nu 11 mdr...og har fået det fra 10 mdr... Min sundhedsplejeske sagde der var mange der brugte det...De må jo ikke anbefale medicamenter,,,men afviste bestemt ikke...(roste det)..;-)

0
0
Svar på denne tråd

Da jeg var
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 10:51

gravid fik jeg at vide at jeg gerne måtte bruge zymelin næsespray.

Men ellers vil jeg også foreslå dig at tage noget ekstra C-vitamin. Ang. dit barn vil jeg også sige Biostrath

0
0
Svar på denne tråd

jeg har lige kigget...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 19:33
Der står ikke på flasken om man må tage biostrath som gravid. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne, idet det "kun" er et urtemixtur. Men det må stå på indlægssedlen i pakken - som jeg har smidt ud :-(
Biostrath kan gives til børn fra 3 måneder, så hvis det indeholder honning må det være kogt eller behandlet eller hvad ved jeg - det kan i hvert fald bruges ret tidligt.

Mor til

Søren - 18-03-05

Jeg har ryddet op igen - kig ind og se gode tilbud og nyheder på "Strikkeriet". Der er link fra min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

homeotek
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 22:04

Hej,

Lyder fornuftigt med Biostrath, mener også at jeg læste om det i et babyblad.

Her har vi kontaktet homeoteket på Frederiksberg tlf.33240897(ringede derind og sagde at jeg havde en snottet datter på 10 mdr), og de er super dygtige og sendte nogle dråber samt nogle små kugler og efter 2 dage på dette, var Johanne frisk igen. Det ene er mod snotten og det andet for at styrke hendes immunforsvar.

Jeg tænkte på, at du kunne ringe til dem og høre, hvad du kan tage når du er gravid. Man ringer bare også sender de det, du skal bruge. Hvis du altså er til sådan noget.

Tror også at jeg vil købe lidt Biostrath.

Pøj med det og god bedring til jer begge.

Kh Anja

www.hestenshaab.dk- Har du "heste-hjertet" på rette sted?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider