Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ømme bryster
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 15:29

Nå.. Ved godt at emnet har været oppe lige omkring 1000 gange før, men synes ikke lige jeg kan finde svar i gamle indlæg...

Graviditetssymptomer...

Hvad havde i og hvornår? Det jeg egentlig efterlyser mest er det med de ømme bryster. Alle jeg snakker med siger at dem får man inden mens udebliver... Og at det er et godt tegn for så er man næsten sikker på "gevinst"...

Passer det? eller er vi ude i noget som står skrevet og folk derfor mener at det skal være sådan???

Håber i kan hjælpe :-)

Den højeste form for dovenskab, er at gøre tingene rigtigt første gang.

Min kærestes hjemmeside.

Nissan-mekanikeren
0
0
Svar på denne tråd

Fra uge 8...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 15:43

Mit tegn var at kaffen smagte af h... til og at jeg havde afsindigt meget kvalme/opkastning...

De ømme bryster fik jeg først omkring uge 12...

Det er vist forskelligt fra person til person hvad de mærker og hvornår...

Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.

0
0
Svar på denne tråd

ømme bryster
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 15:43

Jeg bemærkede først, at min mens udeblev og kort derefter blev mine bryster simpelthen så ømme. Så kom kvalme og træthed... Tror ikke der er en fast recept på rækkefølgen af symptomerne :O)

0
0
Svar på denne tråd

fra ca 14 dage efter
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 15:55

Mine blev helt vildt ømme ca 14 dage efter Katrine blev "lavet" og inden menstruationen udeblev.-Og testen blev negativ dengang. Først positiv test 14 dage senere igen.

-Randi

Luksus sommerhus på Marielyst til 8 personer udlejes, se billeder på www.novasol.dk/nov/208...701&S=2006 .
Se også min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/melohn med billeder og info om os og vores gård.
0
0
Svar på denne tråd

Nåh ja...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 16:21

-min mens udeblev da også...

Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

0
0
Svar på denne tråd

Ikke nogen...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 17:55

faste "regler" for de kære ømme bryster - det er ikke sådan at man SKAL have ondt, at de skal blive ømme i uge xx eller andet ;-)

Med min ældste datter fik jeg ONDT og jeg mener OOONNNDDDTTT da jeg var et par måneder eller 3 henne - jeg måtte holde godt fast i dem og holde tårerne tilbage bare jeg skulle op og ned af en trappe (og min smertetærskel er ellers høj, 2 fødsler med vestorm uden nogen form for bedøvelse, hihi)

Det tog en måneds tid og så var det ovre.

Med min ældste yngste mærkede jeg absolut intet til mine bryster - jubel!

TinaR

0
0
Svar på denne tråd

fik først ømme bryster
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 21:26

lige efter fødsel, lige inden mælken falder til.. :) :) :)

Se det var jo lidt længe at vente på det ikk... :) :) :) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

HELT kulsort hankilling søges.. Har du en sådan, så kender jeg en aftager af den.. Ring: 23324987

0
0
Svar på denne tråd

YES...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 22:00
Det allerførste tegn på min graviditet var at jeg blev helt vildt dårlig af bare et enkelt glas hvidvin...jeg fik ved flere lejligheder et enkelt glas, hvor jeg hver gang bare blev vildt dårlig...det var allerede efter et par dage efter befrugtningen. I uge 3- inden udebleven mens- voksede mine bryster og blodårerne blev meget tydeligere. Og så blev de hårde og let ømme...

Sååå..., det passer på mig.

Hilsen stine.

Mor til Anne og Freya.
0
0
Svar på denne tråd

træthed
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 08:19

Nu så jeg nogen skrev "sammen med trætheden"

Bliver man også enormt træt af en graviditet? Eller nogen gør, men kan det være et tegn?

Og hvad menes der med træt - bare sådan en time på øjet-træt. Eller sove hele dagen og natten-træt??

Farvel min Du Da
Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen
0
0
Svar på denne tråd

underligt nok
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 09:00

så vidste jeg bare nu var den "hjemme" et par dage inden forventet mens (ja det sagde jeg vist også en gang eller to før meeen) jeg mistede simpelthen 6 lysten fra den ene dag til den anden (et par dage før jeg skulle have mens) et par uger efter jeg havde testet positivt kom de sindsyg ømme bryster (normalt har jeg også det ved mens men det her det var edder mame hvad man kalder ømme, kunne jo dårligt gå eller ligge på maven)

så kom kvalmen og trætheden. tror det er forskelligt hvilke symptomer dne enkelte har og i hvilken grad. hos mig betød det 24 timers kvalme de første 4 mdr. og med træthed betød det at jeg var træt konstant tror jeg sov 15-18 timer om dagen de dage jeg var sygemeldt.

mange hilsner Mette

med scan-termin d.3 dec og beregn-termin d. 7 dec KOM SÅ UD

0
0
Svar på denne tråd

Træthed...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2006 09:56

-det kan du banne på jeg havde...

Når jeg stod op ku der gå ½ time, så ku jeg sagtens sove igen.

Var meget træt de første 3 måneder, orkede ik ret mange ting.

Det føltes som en evig søvn her...

Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

0
0
Svar på denne tråd

Bryster
Forfatter: 
Dato:  01-12-2006 23:29

Jeg har gennem tiden oplevet ømme bryster op til mens, uden at der har været en graviditet af den grund. Ikke altid men ind i mellem.

Så da jeg for 4 uger siden forventede mens, og havde ømme bryster forventede jeg ikke noget af det, men faktisk havde jeg været mere træt end normalt 1½ op til jeg testede. Sådan jeg snupper lige en lur når som helst og hvor som helst og det uden det forhindrede mig i at falde i søvn om aftenen som en ½ time på sofaen midt på dagen ellers gør.

Lidt kvalmeagtig, var jeg også, men det er jeg egentlig også så tit så det tænkte jeg heller ikke over.

Kvalmen er dog blevet en anelse mere påtrængende end normalt, brysterne er ofte i vejen, men trætheden har fortaget sig. Jeg sover faktisk ikke ret meget eller ret godt lige i tiden, men det tror jeg hænger sammen med at jeg er stoppet med at ryge, for så kommer man til at sove lettere.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, Thor
:-) :-) :-)

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Rapport afgivet af Justitsministeriet ang hold af heste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider