Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Gravid på p-piller?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 12:03

Har efterhånden læst mig til at mange har prøvet at blive gravid på p-pillen, og vil nu gerne finde ud af hvor "sikre" de egentlig er. Jeg er selv blevet gravid på p-piller, hvor jeg tror det skyldtes tynd mave.

Da jeg meget tit.. faktisk næsten altid, har ret lind mave tænker jeg lidt om det overhovedet er "besværet" værd at tage p-pillen.

Jeg har det sådan lidt at skal jeg have flere så vil jeg altså gerne selv være herre over hvornår jeg prøver, og det skal ikke være sådan et "hovsa" på p-pillen.

Men hvor mange er blevet gravide mens de tog p-piller, havde i glemt at tage en, eller kastede i op eller havde tynd mave, eller har de bare ikke virket efter hensigten?

Håber der kommer masser af svar- også gerne fra dem der har oplevet den som en sikker metode.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg blev
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 20:25
fordi jeg ikke lige var så super god til at få dem taget. Det var jeg heller ikke med min eks, men der skete aldrig noget de to år vi var sammen. Da jeg så havde været sammen med min nuværende dejlige kæreste, så gik der ikke længere tid end 3 måneder og så var jeg med "rogn". Hans soldater er åbenbart rimelige standhaftige...

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

jeg har altid
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 22:04

taget mine piller på nøjagtig samme tid, og overholdt det til punkt og prikke. Men som du ved har vi alligevel to dejlige piger

Tror måske bare at de ikke virker på mig...

Mvh

Mette C

Mor til:

Anne 22.07.04

&

Marie 07.04.06

Bliver "Fru. Andersen" d. 19/5 2007 ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja Mette
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 22:11

var blandt andet dig jeg hentydede til. Synes det er vildt at du har to skønne piger der er lavet på p-pillen- men bestyrker mig også i at den bare ikke er så sikker som man er vokset op med at tro. Jeg tror efterhånden ikke det kan tælles på en hånd med de mennesker jeg kender der er blevet gravid selvom de tog p-piller.

Overvejer seriøst bare at smide dem efter de her 3 måneder, og så lade skæbnen råde.. synes det er lidt rarere at tænke på at man selv prøver fremfor at man får "leveret" en når man ikke burde.

Vil altså gerne selv være herre over hvornår det skal være.

Tak for jeres svar

Christina

0
0
Svar på denne tråd

ja vi havde også bestemt
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 22:37

at nummer to skulle være helt og aldeles planlagt... Anne blev først "opdaget" sidst i marts ;-) Da jeg have regelmæssig mens indtil der, og i hele graviditeten slet ikke tog på... og hun kom d. 22/7. Så det var knap 4 mdr vi havde til at forberede os. Men det hele gik jo godt, trods vi snuppede den første måned på neonatalafd. Alligevel snød Marie og kom da det passede hende, men alt er jo gået rigtig godt alligevel. Vi fik bare ikke "lov til" at lave planer

Men hva', vi slap for alt den skuffelse ved at rejen ikke er der når man håber... vores var der bare lige pludselig, og så kunne man gå og glæde sig over det

Mvh

Mette C

Mor til:

Anne 22.07.04

&

Marie 07.04.06

Bliver "Fru. Andersen" d. 19/5 2007 ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider