Hej allesammen.
Jeg har ikke været en ivrig skriver herinde men har fulgt godt med fra sidelinien i mange af jeres tråde.
Hmm.. Sidder egentlig her og har termin om 9 dage, den 27 okt.
Slimproppen gik igår og siden har jeg været helt i en anden verden. Pludselig kan jeg slet ikke forholde mig til at skulle føde, have veer og i det hele taget overkomme at nu kommer han snart ud.
For kort tid siden følte jeg at det ville vare evigt inden han sku ud og nu er det lige for... 
Hvis man kunne fortryde, ja så ville jeg nok gøre det nu desværre, føler slet slet ikke jeg har tid til at han skal ud nu.
Men er samtidig ved at gå til af at være gravid=besværet af maven...
kan ikke ride mere, kan dårligt få strømper på, hvis jeg taber noget på gulvet vil jeg egentlig helst lade det ligge for åååh hvor er der langt derned.
Min kæreste er super sød og hjælper alt hvad han kan på alle måder, men det gør mig næsten bare mere hjælpeløs..
Har indtil nu passet mit "arbejde" som sædvanlig, fodring af 10 heste 3 gange dagl med foder og hø, samt ud/indlukning af disse, opfyldning af foder vogn, mugning af mine egne to spånebokse dagligt, delt halm rundt osv... hver torsdag trækker jeg gladeligt min hoppe 2 km til ridehuset og 2 km tilbage så hun kan blive sprunget. selvom mine fødder lider kraftigt under dette er jeg jo hamrende stædig og nægter at lade andre gøre det...
Hunden er møg irriterende, maden brænder på, og i det hele taget er jeg bare TRÆT af det HELE lige nu...ØV 
Føler lidt at jeg ikke ved om jeg skal tude eller sige skråt op til hele verden.
Alle baby tingene er lagt på plads og klar og er blevet sorteret og lagt sammen IGEN mindst 20 gange, jeg vågner 30 gange hver nat kun med det ene formål at mærke efter om vandet er gået, jeg ved egentlig ikke om det er fordi jeg frygter det eller ønsker det, men irriterende DET er det.
Jeg er humørsvingende som aldrig før, enten er ejg ved at rive hovedet af folk, ellers er jeg komplet ligeglad med dem og det de lukker ud.
Nu fik jeg da lukke lidt luft af ballonen herinde..
og TAK for det...
Andre der føler at jorden er ved at gå under lige nu???
Lykke