Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Fædre - fnis!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 18:50

Hehe...Peder har lige givet Anna bukser på. Hun måtte lige have skiftet alt tøjet, da hun lige afleverede en portion "poob" for de sidste 3 dage . Nå, men min pointe er, at bukserne var nyvaskede og på vrangen. Jeg mente ikke, at det var nødvendigt at fortælle Peder dette...men det var det altså...FNIS.


Og her er resultatet:

Før (bemærk mærkerne på siden af benet)


Efter


Da jeg spurgte om ikke han synes, at det var underligt med mærkerne, sagde han, at han troede at det var trendy .


Hvad har jeres mænd lavet af sjove ting???




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21. juli 2006

0
0
Svar på denne tråd
 
 fniiis
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 19:34

Hvor godt! de mænner!


Min har kun at løfte vores datter af potten i den tro at hun var færdig. Men det var hun ikke...


Han har givet hende strikhuer omvendt på, så de ikke dækkkede ørene, det kunne han ikke forstå.


Han har brugt vanter som sokker, da han ikke kunne finde et par der passede til bukserne, og ved hvor hys jeg er med at det skal passe sammen.


han har givet hende nattøj på i dagpleje, i den tro at det var en heldragt ligesom molo, katvig osv.


0
0
Svar på denne tråd
 
 min har opgivet
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 20:41

og beder mig om at ligge tøjet frem til hende.


Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 body på body
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 21:03

Christian har engang givet Matilde to body'er på. Først en kortærmet, og derefter en langærmet udenpå...


Da jeg spurgte ham om han ikke troede det var for meget med to body'er svarede han, at han troede bare den sidste var en trøje...


Mænd altså:-)


SMIL - DET SMITTER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hos os
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 09:54

venter vi jo min kæreste's nr. 4 og jeg er helt sikker på, at det nok stadig skal gå galt..


Han har flere gange givet Jeppe tøjet omvendt på, så baglommerne på bukserne sad foran osv... :-D



Og med vrangen ud - tja det gælder vel ikke så nøje ;-)



Så det bliver aldrig bedre, må jeg skuffe Jer med.. ;-)




Tanja




Se min smukke tinker på min præsentation....


0
0
Svar på denne tråd
 
 glemte tøjet
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 16:01
Ja, min mand har en morgen præsteret at glemme at give Hannibal tøj på, efter han var blevet skiftet og kommet af natdragten.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fniiis!
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 01:02

...Min kæreste har flere gange præseret at mase Birka (på 4 år) ned i Tokes (på 1½ år) tøj! ;-D

Og når Birka hårdnakket påstår, at det er Tokes og at hun vil have noget lyserødt, så siger han, at "jamen det er vist noget nyt mor har købt til dig!" 8-) :-D

Og han laver også nummeret med to bodystockings!

Og Tokes natdragt kom i starten altid bagvendt på, så den blev knappet hele vejen ned langs ryggen! ;-D


Åhja, de kære mænd! gad vide hvad det egentlig er, de går og tænker på! :-D


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 He he... Sjov tråd...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 09:19

Da vi skulle hjem fra sygehuset med Laura & Emma, havde vi en hver at gi' tøj på.

Jeg havde købt nogen små fine bluser med blonde-krave på og en knap der skulle lukkes i bag.

Kim gav så Emma blusen omvendt på så knappen blev lukket foran .

Ik verdens undergang, men jeg ku ik nænne at sige det til ham.

Han var så stolt.


Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Annemarie...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 13:42

...Ja, de er så søde, at man ikke nænner at sige noget, ikke? Når de helt stolte står der med et barn, der er klædt omvendt på, og de smiler over hele hovedet og føler sig rigtig "far-agtige"! :-D Mænd er nogle sjove skabninger! ;-D


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 camilla...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 13:44

-lige præcis...



Annemarie

(Laura & Emma, 20/7-06)

IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider