Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Tre autostole på bagsædet??
Forfatter: 
Dato:  17-01-2018 00:41

Jeg har fået ny bil - Toyota rav4 på hvide plader, jeg er super glad for den, men har store problemer med at finde en løsning hvor jeg kan have tre autostole eller selepuder på bagsædet. Jeg har brug for at have fire børn i bilen, der er 7 år og under 135 cm.

Der er mulighed for isofix til to af de tre sæder bag i.

Jeg har været hos den lokale Toyota forhandler, kontaktet Toyota Danmark, været forbi Ønskebørn og T. Hansen.

Det er nok udformeringen af der hvor selerne kommer op at sæderne der skaber udforderingerne. Bilen virker jo på ingen måde smal.
Jeg håber at der er en her på HN som kan komme med et godt råd, jeg overvejer at også at kontakte Volvo for jeg har hørt at de har smalle autostole.

Kh. Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det bliver ikke nemt
Forfatter: 
Dato:  27-01-2018 06:58

Hej Mette.

Jeg tror du får svært ved at få 3 autostole ind på bagsædet hvis du skal bruge isofix. Hvis du evt. ikke benytter isofixet, med i stedet for bruger bils sikkerhedssele til montering af autostolen, så burde de kunne kommer længere ud mod dørende så der bliver mere plads i midten. Evt kan du forsøge med 3 selepuder.


Mvh Ivan

Salg af legetøj og babyudstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske disse
Forfatter: 
Dato:  09-03-2018 06:20
Jeg ved ikke om konceptet kan købes i Danmark, men til flere børn er det ret genialt
https://multimac.co.uk/what_it_is

 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vores løsning
Forfatter: 
Dato:  27-03-2018 23:11

blev at tage de autostole vi havde med ud til de forskellige bilforhandlere - og så fandt vi en model hvor de kunne være uden at skulle kæmpe alt for meget for det...

 

Men ja prøv at kontakte Volvo - alternativt kan du måske købe en lidt ældre model autostol (hvis man må det i dag?) som måske er lidt smallere/lavere?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 VW Touran
Forfatter: 
Dato:  19-09-2019 22:05

Min bror har en VW Touran og der kan der være 3x autostole på bagsædet med isofix. Det er han rigtig glad for.

 

Hilsen Martin

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider