Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Større bil
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 19:14

Jeg ved det godt kan blive svært at finde svar her, qua det nok primært er quinermder kommer her, men jeg håber alligevel der er par mødre/hesteejer, der er i samme problem som os.

 

Vi er nu oppe på 3 børn, alle stadig i autostol/selepude alderen/højde.

 

Vi har pt en Audi A4 og min kæreste har haft en golf stationcar. Ingen af disse har egentlig opfyldt vores krav til sædeplads/brede, men vi trukket lidt med ny bilkøb, "da det nok gik".

 

Nu er golfen afgået ved døden... R.I.P

 

Hvad har I af biler enten 7 personers (ikke dem hvor der kommer der er sæder bagudvendt eller på siden i bagagerummet) eller alm personerbiler med rigeligt sæde plads til 3 autostole eller en mors brede numse... ja så må den naturligvis også gerne lige kunne trække hestens limousine...


Sælges:

2 års vallak e. BH Zack

1 års hoppe e. BH Zatchmo

 

Mor er bl.a helsøster til A-hest i dressur

 

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 19:20

Har du kigget på Dacia lodgy? Vi har en Logan og er mere end tilfredse med den.


Besøg min blog http://www.worthredoing.com

 

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 22:34

Det kommer jo meget an på jeres budget ;)

 

Hvis det var mig, ville jeg kigge på en Seat Alhambra.


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ford Galaxy
Forfatter: 
Dato:  30-01-2016 09:31

Helt klart en Ford Galaxy, vi er 7 Pers og voksne Pers kan også sidde på de bagerste sæder, samtidig er det 7 enkelte sæder ligesom fører sædet. Vi har haft 2 af slagsen og de har begge kørt over 600000 km med samme motor. Den er god som trailer trækker og nem at rengøre da sæderne er nemme at tage ud. Det er diesel biler vi har haft.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ford Galaxy
Forfatter: 
Dato:  30-01-2016 21:43

Helt klart en Ford Galaxy, vi er 7 Pers og voksne Pers kan også sidde på de bagerste sæder, samtidig er det 7 enkelte sæder ligesom fører sædet. Vi har haft 2 af slagsen og de har begge kørt over 600000 km med samme motor. Den er god som trailer trækker og nem at rengøre da sæderne er nemme at tage ud. Det er diesel biler vi har haft.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Biler...
Forfatter: 
Dato:  05-02-2016 11:34

Nu har jeg ikke selv børn, men min mor har 4 stk. inkl. mig.

Hun har haft et par store familiebiler, da 6 personer alligevel fylder en del. ;)

 

Vi har bl.a. haft Bamse-Ballon-bilen aka. en sort Ford Galaxy med 7 sæder. Fantastisk bil, som kan rumme en del.

 

Den seneste var Badekarret, en tyrkisblå Citröen C8 Camper. Den blev købt fra ny og min mor designede selv hele bilen, eller hvad man nu siger. (Derfor også den specielle farve ;) )
Den var med lyse lædersæder, dvs. nemt at tørre evt. spildt mad og drikke af, og selvfølgelig 7 sæder. Vi brugte dog kun de 6 af dem. To forrest, tre i midten og et bagest. Pladsen ved siden af det bageste sæde blev i starten brugt til barnevognen, som ikke behøvede at blive klappet sammen, bortset fra håndtaget - den kunne køres direkte ind i bilen, og det var noget min mor satte meget stor pris på. :) Dernæst er pladsen blevet brugt til hundeplads og opbevaring af diverse ting. At det så var en camper model, som kunne laves fuldstændig om indvendigt med siddepladser, køkken og sovepladser, gjorde den kun endnu mere praktisk.

 

Det er nok klart den fedeste familiebil vi har haft. Der var utrolig meget plads til alle, da alle sæder er separate med armlæn, kopholdere alle vegne, borde på bagsiden af forsæderne, og meget plads mellem de to forsæder, da håndbremsen sad i venstre side.
Det var også den bil, der med var til at lære mig at køre bil. "Desværre" måtte vi tage afsked med den forrige år, da to af os unger er flyttet hjemmefra for længst, og det derfor er yderst sjældent at vi alle skal ud og køre på samme tid.

Min far (mine forældre er skilt) har en Kia Carnival, en lidt ældre model, men den er der også utrolig godt med plads i, dog "kun" 6 sæder, men alle med eget armlæn. Den er især god til at trække heste-limousiner. :)

 

Og ja, jeg nørder lidt biler - man er vel ikke mekaniker-datter uden grund.


Sagde Josephine

Med sine to soulmates og guldklumper M & N <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi havde en
Forfatter: 
Dato:  26-02-2016 22:53

Citroen Picasso da vi havde 3 små med autostole - og efterfølgende en Grand Picasso.

 

Det var en super løsning og mere overkommelig i pris end den større :)

 

Hvordan man vinder den rigtige? - ud til forhandlerne - og prop 3 autostole ind på bagsæderne :) :) :)

.... eneste minus er at Citroen ikke kan trække særlig meget.....


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 chrysler...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2016 21:19

Vi har 5 sammenbragte børn og købte i den forbindelse min chefs lidt ældre Chrysler Grand Voyager, han havde kørt i den med 6 pers 4 børn+2 voksne nu var hans børn fløjet fra reden, så jeg slog til da han skulle have ny bil - at køre 7 personer+hund med vores bagage i bilen er ren luksus, det er det der gør at der kan ses bort fra en dyr vægtafgift og få km på literen, den trækker fint en hestetrailer med hoppe og føl. Men ikke en økonomisk bil. Bilen har 17 år på bagen nu og udføre stadig sin pligt, det bliver en sorgens dag når den ikke kan mere.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikkkeke
Forfatter: 
Dato:  30-04-2016 23:12

Vi havde en opel zafira 7 per. som fungeret fint da ungerne ikke var de længste i verden,. pga de bagerste sæder ikke var til langbenet børn. Hvis jeg skulle have en anden, så blev det en Ford Smax eller Galaxy de to synes jeg virker ufatteklig rummelige, eller simpelhen få en transporter bus, den må også trække lidt, må de andre nu også


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr,

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 VW Touran kan have 3x autostole
Forfatter: 
Dato:  19-09-2019 22:07

Hejsa,

 

Min bror har en VW Touran og der kan være 3 autostole på bagsædet med isofix. Det fungerer fint.

 

Mvh Martin

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider