Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 aktiviteter...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2016 19:40

Vores dejlige søn, ja han er sku skøn og en rigtig dreng.

 

jeg søger faktisk lidt råd i forhold til aktiviteter når vi kommer hjem fra Vuggestue/børnehave.

 

normalt ville vi gå uden for men regnen silede ned i dag, og det var simpelthen ikke vejr til at være uden for... han er en dreng med et meget stort aktivitets niveau. men dog når vi kommer hjem fra vuggestue er han træt og fyldt op og så kommer raseri og gråd... en rigtig trodsig 2 årige... jeg ville gerne have fornuftige eftermiddage uden alt for meget diskution osv... men hvordan filan får jeg det?

 

Vores dag ser sådan ud

 

07 står op, spiser morgenmad og morgen hygger.

kl 08 afsted i vuggestue.

ca kl 15 henter igen, det sene tidspunkt er fordi at han sover rigtig lange lure til middag hvilket er super... og jeg får e glad drang hjem, men hvis han f.eks kun har sovet 2 timer er fanden løs i laksegade så og sige...

 

hvad kan vi lave inden for ud over og lege med legetøjet osv... jeg er løbet lidt tør for idder...


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2016 21:07

Jeg tænker noget i retning af noget man kan slappe af til, feks lytte til lydbøger, læse historier eller synge sammen, danse lidt rundt sammen til forskellige genrer af musik. Give ham massage, kilde hinanden under tæerne.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 trampolin
Forfatter: 
Dato:  16-04-2016 22:40

sådan en af de små trampoliner - ca 1m i diameter - den er god at stå og få hoppet på :)

 

og så synes jeg da ikke det er sent at hente kl 15.... så det skal du da ikke have dårlig samvittighed over...

 

lidt eftermiddagsmad måske?

 

store perler på snor - modelervoks noget (der kan laves mange kager :))

 

tegne? - male?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 På med tøjet
Forfatter: 
Dato:  20-04-2016 08:39

På med regntøjet - regnvejr og blæsevejr tager han (og andre )ikke skade af. Som en bonus giver det en dejlig naturlig ro og træthed at være udenfor.

 

Mange børn tilbringer for meget tid indendørs; jeg har lige læst om unge og depression - nu mener man, at det ofte kan skyldes for lidt aktivitet (udendørs, sport osv.).

 

Har han ikke en legekammerat/nabodreng eller lignende, der kan være med i jeres lege udenfor?

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 udeliv
Forfatter: 
Dato:  22-04-2016 05:34

vi går altid ud, lige meget vejret, dog gider hverken Drengen eller jeg silene regnvejr,

 

Jeg har købt en trampolin til ham, og faktisk har vi hele ugen haft fantastiske eftermiddage uden skrig og skrål, og den berømte ulvetime har vi så heller ikke haft, eftermiddags mad har vi altid spist når vi er kommet hjem fra arbejde/vuggestue :-)

 

 

den trampolin er simpelthen guds gave til små børns familier :-)


hvor intet vover intet vinder

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider