Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Lungebetændelse igen igen
Forfatter: 
Dato:  10-12-2015 09:41

Theodor har igen igen fået lungebetændelse, og jeg er simpelthen lost hvad angår hvad filan jeg skal gøre, Vitaminer får han hver dag, vi spiser sundt osv. selvfølgelig er der også plads til alt det sjove, kort sagt gør vi nok som alle andre.

 

men nu er han blevet syg igen, og han er møg syg denne gang og på pencilin, han gider simpelthen ikke og spise igen igen, og jeg er så bange for at han taber sig alt for meget, inden han blev syg vejede han 12,2 kg og har så tabt 1 kg siden i mandags fordi at han ikke vil spise noget, jeg har virkelig prøvet alt men intet virker,

 

nu tænker jeg så, hvad gør i andre med småtspisende børn?


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 156546+54
Forfatter: 
Dato:  10-12-2015 12:48

Nu kan jeg ikke se hvor gammel din søn er, men gætter på han er 1-2 år ud fra vægten.

 

Jeg ved ikke så meget om hvordanman får dem til at spise, andet end at jeg ville servere det som han kan lide og så skide hul i om det er sundt eller ej. Hvadenten det er utellamadder, ælbeskiver eller mandarinbåde.

 

Derudover ville jeg prøve zoneterapi til at styrke immunforsvaret, så han ikke så nemt bliver syg. Det har hjulpet rigtig meget på de 2 yngste af mine børn.

Hvis den yngste (på 3½ år) klager over ondt i øret, får han en omgang zonetrapi og fluks er væsken i ørerne væk.

Den mellemste havde en vinter (da hun var 3½ år, hun er nu 8 år) med den ene infektion efter den anden med 2-3 ugers mellemrum. Det var mega hårdt og rigitg synd for tøsen. Så fik hun 3 x zoneterapi og hun har stort set ikke været syg efter.

 

Tøsen har også haft stor gavn at uldundertrøjer og har lige købt til yngstemanden og så må vi se om det hjælper. Han synes i hvert fald de er dejligt bløde og varme og vil rigtig gerne have dem på.

 

Komtesse

0
0
Svar på denne tråd
 
 zone terapi
Forfatter: 
Dato:  10-12-2015 19:00

har jeg faktisk læst om, og det skulle virke siger de kloge, men jeg har dog aldrig prøvet det, og ja han er 2 år gammel... og har faktisk hvert eneste efterår/vinter været syg, først var det ørene og så var det lungerne osv osv osv... det er virkelig fustrende at han bliver ved med at være syg.... øv altså.... men det er trodsalt blevet meget meget bedre... og han er noget mere frisk i dag end han har været de sidste 2 dage...


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2015 20:15

Du kan købe nogle mælkesyre bakterier, de styrker imunforsvaret.

Find evt via google udo'schoice infants blend bifidobakterier.

Der er kosttilskud, smager intet af og kan blandes op i alt ( sodavand ;-)) Og ellers er der biostrat, men det smager grimt.

Belladonna dråber også et bud, de er bare svære at finde informationer om, men virkede for vores børn og mig selv.

God bedring

Hilsen Anni


Mor til en pragtfuld pige.

og lillebror i fuld fart

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider