Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Tilbage i sadlen... JHvornår?
Forfatter: 
Dato:  28-10-2015 13:17

Hej alle sammen :)

Jeg er førstegangs mor, og er som mange af jer andre bidt af en gal hest.

Jeg er i uge 33 og glæder mig til den lille kommer til verden, men jeg glæder mig altså også til at kunne svinge mig i sadlen igen, uden at skulle tage bekymringsvis hensyn til lillebror som ligger og hopper inde i maven :)

 

Hvor lang tid har I oplevet at der er gået fra i har født til I igen sad i sadlen ?

 


Midtgaardens Fantana & Duelunds Symfoni

0
0
Svar på denne tråd
 
 Troskabsed
Forfatter: 
Dato:  30-10-2015 10:14

8 uger :) ventede til efter tjek, det anbefalede de mig :)


Nu Med Egen Hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 16:31

knapt 4 års gik der desværre her


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 i sadlen igen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 22:02

ved den første gik der 12 dage og ved nummer 2 næsten 4 uger :D


Carina og hestedyrene!

Credit,A´conto,Touchdown og lille Trumf

0
0
Svar på denne tråd
 
 i sadlen igen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2015 20:19

uha med nr 1 havde jeg et forstuvet/brækket haleben (så var vejen banet for de næste) - så der ventede jeg vidst 6-8 uger til jeg var oppe og skridte igen...

 

med de to andre havde jeg ikke rigtigt nogle komplikationer så her tror jeg ikke der gik mere end 2-3 uger.

 

Man skal lige have lidt styr på sit bækken (knibeøvelser) hi hi - ellers bliver man utæt når man kommer til hest.......


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 5-6 uger
Forfatter: 
Dato:  04-11-2015 20:22

Jeg skridtede en kort tur efter 5-6 uger og skridtede et par gange indtil 8 ugers undersøgelse hvorefter jeg øgede længden og mængden af rideturene og begyndte at trave. Jeg havde en stor bristning, så ville lige være sikker på alt var ok


V.H.

 

Tanja D.

 

Nu med drømmehesten "Højbo's Veranzo/Hubert"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sku vente på ny sadel
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 13:11

Jeg hoppede op og red helt som normalt fra første gang efter 10 dage - ventede kun så længe pga jeg skulle have min nye sadel hjem

Fik en 2. Grads brist dog - men var ikk øm eller noget som helst mere efter 4 dage..

 

Jeg spurgte JM om hvornår jeg måtte ride igen - hun svarede når du kan lave knibeøvelserne stående (fik udleveret et program hvor man skulle ligge ned og så derefter sidde og så stå), og det ku jeg sagtens der 4-5 dage efter.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbage i sadlen
Forfatter: 
Dato:  08-11-2015 18:57

Jeg tænker det er meget individuelt hvornår man er klar! Jeg havde en forventning om at være klar til at komme i sadlen ret hurtigt, men fik desværre en rigtig træls 3. grads bristning Det er nu en uge siden jeg fødte, og som jeg har det lige nu skal der godt nok gå noget tid før jeg skal op på en hest! Av for katten.. men kommer man igennem med en lille eller ingen bristning tænker jeg da at man rimelig hurtigt kan komme i sadlen igen. Bare husk at træne bækkenbunden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridning....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2015 08:23

Jeg red helt frem til fødslen (red sidst om onsdagen og fødte lørdagen efter).

Var i sadlen igen 3-4 uger efter. Kun fordi jeg ville være færdig med at bløde først. Var klar til det allerede dagen efter fødslen.


*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider