Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 deler lige, spørgeskema :)
Forfatter: 
Dato:  02-04-2015 12:46

Jeg søger mødre og fædre, der har minimum ét barn i aldren 0-12 måneder.

Vær til stor hjælp, og deltag i et psykologisk forskningsprojekt ved at bruge 5-10 minutter på at besvare en online spørgeskemaundersøgelse.

Jeg laver et mindre forskningsprojekt som en del af min kandidatuddannelse i Psykologi på Aarhus Universitet. Hertil søger jeg mødre eller fædre, der har minimum ét barn i alderen 0-12 måneder og er i et fast parforhold med barnets far/mor.
Klik på dette link for besvare undersøgelsen: www.survey-xact.dk/ LinkCollector?key=M9NDHQ9L9J11

Projektets formål er at undersøge, hvordan nybagte forældre oplever og tilpasser deres sexliv i perioden med en baby.

Medierne er fyldt med historier og gode råd til nybagte forældre om @!#$. Men der findes faktisk forsvindende lidt reel forskning og viden om, hvordan par oplever og tilpasser deres sexliv, når de bliver forældre. Hvilket er meget ærgerligt, for når forældre eller fx sundhedspersonale ikke har adgang til reel empirisk viden, er de efterladt med unuancerede myter om nybagte forældre og @!#$, der kan gøre mere skade end gavn. Derfor vil jeg gerne bidrage med mere nuanceret viden.

Hvis du har lyst til at bidrage til dette projekt med din unikke personlige viden, vil jeg være meget taknemlig - om du har et meget aktivt sexliv eller ej; eller om du er tilfreds eller utilfreds er helt underordnet Din besvarelse vil være meget værdifuld for mig uanset hvad.
Seksualitet er for mange et meget privat emne. Undersøgelsen spørger overordnet til dit sexliv - ikke til konkrete intime detaljer, så selvom spørgsmålene er personlige, bør de ikke være grænseoverskridende.

Det praktiske: For at deltage i undersøgelsen skal du have minimum ét barn i alderen 0-12 måneder. Det skal være dit biologiske barn og du skal være i et fast parforhold med barnets anden forælder (fx kæreste eller gift). Det er underordnet om du har flere børn eller ej, og om du er mand eller kvinde.

Det tager ca. 5-10 minutter at besvare spørgeskemaet. Din besvarelse er fortrolig og du kan til enhver tid afslutte, hvis du ikke ønsker at deltage alligevel.

Du er MEGET velkommen til at sende linket til undersøgelsen til andre du kender (fx din kæreste), der passer på beskrivelsen. Det kan være sværere at få fat i nybagte fædre end mødre, derfor er din hjælp meget velkommen.

På forhånd tak, mvh Anne Klode, Psykologisk Institut AU


Nu Med Egen Hest

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskriften
Forfatter: 
Dato:  14-06-2015 19:48

jeg kan desværre ikke åbne linket


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider