Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 jeg har fyrret min dagplejemor
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 10:01

ja, så fik jeg fyrret min dagpleje mor. Hårdt og brutalt.

 

min mand og jeg havde indkaldt til møde i tirsdags, med nogle ting som vi som forældre var utrygge ved. og gerne ville have svar på.

 

hun har hele tiden lagt op til at vi skulle komme hvis vi havde noget vi var utrygge ved. og det har jeg gjort, løbende, men det vælger hun så ikke og huske, hun vælger ikke og huske alle de aftaler vi har lavet det sidste års tid.

 

jeg fik nok i Mandags da jeg hentede min søn, der gik han rundt uden for uden jakke og hue i regnvejr og legede, ja hun var lige optaget af noget andet. så er det min mor hjerne siger HVAD FILAN DA!!!!

 

jeg var simpelthen så rystet. min søn levede af frugt og rugbrødsmadder mad karry salat, det er simpelthen for meget, jeg har meldt hende til kommunen, og der vil blive ført tilsyn, ja straks.

 

hun kaldte både mig mand og jeg for inkompetendt ustruktureret dårlige forældre, og mig personligt en dårlig mor...

 

det har været under vejs i meget meget lang tid at der har været nogle ting som vi har været virkelig kede af, men når vi har sagt det til hende er hun gået i forsvars mode, og har aldt os for uvidende første gangs forældre.

 

ja vi er virkelig blevet svinet til, jeg føler virkelig ikke at jeg har fået luft, jeg føler virkelig ikke jeg har fået sagt min mening.

 

tanken med det møde var at vi ville have svar på nogle af de ting som vi var utrygge ved. men det endte med at at vi gik i vrede og vi har fyrret hende...

 

ja hvad vil jeg med dette, have luft tror jeg.


hvor intet vover intet vinder

2
5
Svar på denne tråd
 
 dagpleje
Forfatter: 
Dato:  23-05-2015 14:18

Puha, med sådanne oplevelser havde jeg gjort det samme!


*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

 

 

Inter album et nigrum, varietate

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2015 06:43

ja, jeg må ærligt indrømme at jeg fik nok... den usikkerhed det giver i maven når man aflevere sit eneste ene og hun så ikke er sin opgave værdig, den er forfærdelig, og enormt stressende,

 

nu har han ikke været der i en uge, og jeg man mærke en tydelig forske på min søn, han er mere afslappet og glad end han ellers har været. det er virkelig uhyggeligt faktisk, så har min mavefornemmelse jo været rigtig at han ikke har trives, og han ikke har været glad i faktisk næsten 1 år.

 


hvor intet vover intet vinder

1
2
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  03-06-2015 19:36

Puh en omgang!

Jeg har selv rejst fra en dagplejemor da jeg var så utryg!

Har prøvet at komme hvor der lå tre børn inkl mit eget og græd i barnevognene. Ku høre det fra vejen (var på gåben). Min egen havde sparket dynen helt af hvilket han kun gør hvis han har ligget der længe. Døren var låst og jeg ku ikke få fat i dp!! Gik med mit barn... Flere gange var der grædende børn i vognene uden opsyn... Hendes reaktion var at bede mig komme tidligst halv tre for jeg vækkede børnene... Jeg var lykkelig da jeg fik vuggestueplads!

 

Har i fået ny plads?


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
1
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2015 20:49

Ja jeg har fået en anden plads til ham pr 1.9!

 

Det er væreste er faktisk alle de trusler hub kommer med efterfølgende! Hun vil melde os for det ene og det andet!

Vi skal bare betale dit og dat! Og hvis hub ikke får sin løn hiver hun os i retten og jeg ved ikke hvad! Jeg er gået fra og være en møg dårlig første gangs mor som ikke ved en skid til i mandags hvor hun skrev en besked til mig! Sådan en rigtig fedterøvs besked som virkelig tændte mig af!

 

Jeg mødte hende i dag! Vi bor i samme by, hub sagde Hej! Jeg kikkede bare på hende og forsatte med at fodre ænder med min søn!

 

Det et er rigtig mange år siden jeg har været så vred, gal, skuffet og følt mig så svigtet!


hvor intet vover intet vinder

0
2
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  07-06-2015 12:30

du gemmer vel de beskeder og viser til dagplejepædagogen??


 

 

To må man være når livet skal lykkes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder som
Forfatter: 
Dato:  07-06-2015 19:58

Det lyder som en privat dagplejer siden hun er nervøs for at få sin løn når dit barn er stoppet??

 

Så ved jeg ikke hvordan det foregår med en tilknyttet dagplejepædagog?

Men et eller andet sted må man vel kunne klage.

 

September er søreme da om lang tid, går du så hjemme indtil da eller hvordan??


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har gemt
Forfatter: 
Dato:  07-06-2015 20:45

alt fra hende, og jeg har alt på skrift, alle aftaler osv, ikke at han nogensinde skal der ud igen, aldrig aldrig...

 

jeg er så heldig og have et godt netværk i form af en farmor som vi slider lidt på, ellers læser jeg i køge og har den 17 juni Ferie, frem til d 17 august, så ja jeg går hjemme med ham... hvilket er fint nok.. lidt hårdt, men vi er heldigvis gode til at få ham passet når jeg trænger til en pause...

 

da vi bor i en meget lille by, vil rygterne vide at hun lukker snart, heldigvis så der er ingen andre børn der skal udsættes for det min søn er blevet udsat for... men hun mener så at det er ok at sprede rygter at det er mig der er skyld i at den lukker.... jo jo... jeg må ærligt indrømme at jeg er nået til et punkt hvor jeg faktisk er ligeglad med hvad hun siger og gør til andre omkring mig og min person... men at hun ikke har nosser nok til at sige det ansigt til ansigt... du godeste... det er en bedre farce altså...


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider