Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Kejsersnit
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 12:47

Billede

Jeg "fødte" min skønne søn her den 7/11, desværre endte det med AKS:/ min værste frygt for nu går jeg jo her og må ingenting:(

jer er der har fået kejsersnit hvor hurtigt var I på hesten igen ? Ved godt de siger 6-8 uger, men kan man måske begynde bare helt forsigtig før?

Er ved at gå ud af mit gode skind over ikke at må ride :( og min hest trænger i den grad til noget ordentligt ridning ?

hpber er på positive historier:!

hilsen fra en ellers lykkelig nybagt mor :)

Billede

Super ridehest sælges.

5 års yderst velgående hoppe på 166 i stg. Stævneklar og rides dagligt af berider.

1
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 13:31

Tillykke med sønnen, han ser fin ud.

Jeg har selv fået kejsersnit begge gange, men jeg rider ik længere så kan ik svare dig. Anden gang tror jeg at jeg løftede almindeligt igen efter ca. 4 uger

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 22:41

Jeg har også selv fået kejsersnit og jeg vil helt bestemt anbefale dig at vente de 6-8 uger du er blevet anbefalet, da du ellers risikerer at få komplikationer, også selv om du ikke umiddelbart har ondt.

Jeg begyndte så småt at skridte og trave en lille smule efter 7 uger, og det var et meget godt tidspunkt at gå igang for mit vedkommende.

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 07:37

tillykke med baby :-)

ja jeg fik også et kejsersnit for 8 uger siden og først nu er jeg sådan ved at være på toppen igen, jeg vil også klart anbefale dig og tage det helt stille og roligt, det hjælper ikke dig selv og lave en hel masse slet slet ikke, jeg fik et flip efter 4 uger og støvsugede det var godt nok dumt hold da op jeg fik avs og var sofa liggende i 3 dage efter...

så tag du det heeeelt roligt, og tænk lige over hvad det egentlig er de har lavet der inde, alle tarme osv er blevet skubbet rundt og muskler osv er også blevet mulet en gang...

hvor intet vover intet vinder

1
0
Svar på denne tråd

13 dage
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 18:52

Tillykke med bebs. Jeg fik planlagt kejsersnit anden gang, da jeg havde en slem fødsel med min første.

På 4 dagen svingede jeg støvsugeren, - det kunne så godt mærkes på 5 dagen... Av...

13 dage efter pks var jeg på hest igen. Jeg startede selvfølgelig stille og roligt, men var hurtigt godt igang med ridningen. Mit råd til dig er: brug din sunde fornuft og mærk efter hvor meget du kan klare. Din krop skal nok sige fra, hvis det er for meget.

Nogle heler hurtigt, andre langsomt. Jeg var så en af de hurtige

Held og lykke med det!

1
0
Svar på denne tråd

overskrift.....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 20:45

nu er en af bivirkningerne ved ikke at holde sig i ro, at man kan danne rigtig meget arvæv, og det er altså ikke noget man kan mærke før det er for sent, worst case skal man altså åbnes op igen og have opereret arvævet væk.....

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

2
0
Svar på denne tråd

skrift over
Forfatter: 
Dato:  25-11-2013 23:41

Jeg var lige som dig meget utålmodig - resultatet af det er, at mit ar er 4-5mm bredt og relativt tydeligt, fordi jeg ikke lod det få ro til at hele før jeg skulle til hest igen.

Bokse lejes ud i udkanten af hillerød - se www.broedeskovhestepension.dk

Venlig hilsen Lea

0
0
Svar på denne tråd

Mit ar
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 13:53

Mit ar er fuldstændig lukket, det er det indvendige jeg kan bekymrer mig for! Ikke selve arret :)

men en tak for de forskellige syn på tingene:)

Super ridehest sælges.

5 års yderst velgående hoppe på 166 i stg. Stævneklar og rides dagligt af berider.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider