Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Vågner om natten
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 10:44

De sidste dage, har min kære datter, der just har ramt 3 år, vågnet om natten og været vågen i ca 3 timer.

Hun er lidt pyller, men ikke noget vildt, mere at hun vil have vand, høre hvad det er for en lyd, have hjælp til at bamserne ligger ordentligt etc...

Jeg er ved at være jævnt smadret på den konto, især fordi jeg næsten ikke tør at falde i søvn, når hun så endelig gør det, fordi jeg forventer, hun kalder igen.

Har i andre prøvet det?

Nogen gode ideer til hvordan vi kan få løst den?

Jeg har forsøgt at spørge hende, både om natten og om morgenen, hvad der gør hun er vågen, uden noget konkret svar.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tror også min søn
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 22:21

havde vågne perioder i 3 års alderen.

Han sov i min seng, vågnede han på et eller andet ukristeligt tidspunkt, hvor jeg også sov, fik han et kys og et kram og besked på at sove hvorefter jeg faldt i søvn igen.

Det er sket at han har stået op og rumsteret rundt, men det bliver ret hurtigt kedeligt og så er han krøbet tilbage :)

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Søvn ...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 11:36

Er hun helt ovre at sove middagslur? ...

Mikkeline på 2½ har lige været igennem en periode hvor vi skulle holde fest et par timer hver nat ... Ikke det store pyller, mere hyggesnak og ville underholdes ...

Vi skar så drastisk af hendes middagslur og siden har der ikke været noget problem ...

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 13:11

Vi var igennem den da O lige var blevet 3 og startet i BH. Det gav en del uro om natten men gik over igen i løbet af et par uger. Han vågnede kl 2 og var gerne vågen 2-3 timer uanset om han lå i egen seng eller i vores. Det var dog nemmere at tage ham ind til os da han kaldte på os hele tiden. Det gik heldigvis over igen!!!

0
0
Svar på denne tråd

Har du prøvet...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 20:05

Er hun så ikke forfærdelig træt resten af dagen?

Har i prøvet bare at gå ned og sige, det er nat, du skal sove, og gå i seng igen nogle nætter i træk, hvadxsker der så? Hvis der ikke er nogle til at underholde, er der vel ikke noget sjovt i at være oppe midt nat? Vores pige på 2 har lige haft en periode hvor hun er vågnet kl 5 om morgenen, jeg gik simpelthen ind og gav hende en slurk vand som hun spurgte efter, og så sagde jeg godnat. Fuldstændig som hvis hun har drømt, eller vågnet midt nat pga af et eller andet.

Der gik en lille uge, så sov hun igen til kl halv syv-syv.

Sover hun længe middagslur?

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hun sover ikke
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 18:51

middagslur hver dag. Faktisk sjældent.

Vi gjorde som Sparky foreslår, sagde at det er nat, slut prut finale. Den første gang blev hun lidt ked, men vi er nået til nu, at hun vågner ja, men accepteret, at vi siger det er nat, også hører vi hende kun den ene gang.

De dage, hvor hun var vågen i lang tid, der var hun smadret, trods jeg lod hende sove om morgenen.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider