Stute:
Jamen så har du jo en start på et meget sundt lille barn
Så må du bare sørge for at han får dækket sit behov for protein osv. igennem advokado, nødder, evt. tofu osv 
Jeg lever selv vegetarisk - kan heller ikke lide smagen af kød. Og jeg har aldrig følt mig fysisk sundere end efter jeg lagde kødet på hylden 
Det er/var ikke for at prædike. Der er bare så mange danske familier (tror det er en indgroet tradition), der mener at man bare SKAL have kød og at et måltid ikke er fuldendt, hvis ikke der er kød med.
Tit og ofte anrettes måltidet endda, så det er kødet der er centrum på menuen og på tallerkenen. Desværre. Kødet burde kun være en bi-ting, og så god grov mad som hoved-ting 
taina:
500 g. kød til ét måltid, og så ikke spise ret meget af "tilbehøret" (som burde være hovedindgrediens).
Holy cupcake det er meget kød!!
Føler I jer slet ikke tunge i kroppen? Trætte og uoplagte? Stressede? Maveproblemer?
Nøjs, min krop ville aldrig overleve en næsten-kun-kød diæt. Den ville gå fuldstændig i stykker efter bare én dag 
Det er ikke fordi jeg vil lige b*tchy eller nedgøre noget, jeg blev bare helt chokeret da jeg læste mængden og kødets centrale rolle i måltidet
Så undskyld hvis jeg støder dig TS, eller andre. Det er ikke min mening