Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Fede børnemøbler?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2012 10:17

Jeg leder pt. efter et børnebord med 2 stole, som vi kan have stående i stuen til at lege ved.

Det skal gerne være anderledes og i en god kvalitet (ikke Ikea mainstream). Jo- vi har masser af Ikea, men netop derfor vil jeg gerne finde noget utraditionelt!

Har lidt kig på et originalt Lego legebord, men det er jo temmelig pebret. (Ca. 6000!)

Derudover kunne jeg godt bruge en fin kommode til tøj til børneværelset.

Den her er jo ganske fin: www.chedanthe.dk/shop/ index.php?route=product/ product&path=82_64&product_id=90

Men ville gerne have haft den i Minnie-udgave, når nu det er to piger jeg har. Pigerne er hhv. 1 og 4 år.

Var helt vild med Small Worlds produkter, men de er vist gået konkurs?

Kender I nogle steder med anderledes børnemøbler- evt. også uden for DK, hvis bare de fragter til DK?

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Hukit..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2012 11:25

Jeg synes selv retromøblerne fra Hukit er rigtig fede, men det er jo ikke sikkert du er til den slags. De holder ihvertfald da de ofte bruges/ er brugt af mange børn rundt om i institutionerne. De findes brugt på diverse salgssider.

Ellers hvis du har en ide til et design kan du måske alliere dig med en snedker som kan lave det til dig.

Jeg har selv en gammel skolepult som er sortmalet og den er et hit hos vores 2-årige. Hun kravlede på den som halvandet års.

0
0
Svar på denne tråd

Svensk stil
Forfatter: 
Dato:  19-07-2012 11:36

I forbindelse med et nyt børneværelse, sad jeg en dag og googlede lidt på forskellige børnemøbler.

Jeg faldt over flere svenske sider med de flotteste børne møbler, holdt i "gammel svensk stil".

Hvis det er dig, er det måske et google besøg værd.

Sommerfugl.

0
0
Svar på denne tråd

Hukit...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2012 16:27

Hukit er fine, men ikke helt det jeg kiggede efter- de brugte, der kan købes er nemlig meget brugte...

Sommerfugl: er der farver på dem, du så?

Ville gerne have lidt farver på, men mere smagfuldt end fx color for kids, som jeg slet ikke bryder mig om...

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Det store udland...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 15:21

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider