Nogle gange går ting lidt anderledes end man havde ventet/planlagt 
Den 31. maj fyldte min mand 30 år, og vi kom lidt tilfældigt til at at tale om, at hvis vi skulle have børn var det nok snart op over med at komme igang, da jeg også er hastigt på vej til 30.
Ved lidt et tilfælde glemte jeg at få hentet nye p-piller i starten af juni, og vi besluttede at 'nå, ja, så lad os da se om der sker noget'
Jeg havde regnet ud at jeg burde få mens igen ca. d. 4. juli, hvis det var nogenlunde regelmæssigt. Men intet skete og en kæmpe træthed meldte sig i stedet på banen... Jeg var sikker på det ikke kunne passe, der er kun gået 4 uger??!! Men testede bare 'for sjov' alligevel i lørdags d. 7/7 - og den var sgu POSITIV. OMG var lige ved at få et slagtilfælde... testede igen til morgen, med samme resultat og ringede til min læge, der bare ønskede mig tillykke og skrev mig op til undersøgelse til august.
Så nu skal vi sørme være forældre til marts næste år - wauv fatter det næsten ikke, og især ikke at det er gået så stærkt - men vi er meget glade og glæder os rigtig meget!
Lige et billede af beviset: