Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Så blev det min tur...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 11:28

Nogle gange går ting lidt anderledes end man havde ventet/planlagt :-)

Den 31. maj fyldte min mand 30 år, og vi kom lidt tilfældigt til at at tale om, at hvis vi skulle have børn var det nok snart op over med at komme igang, da jeg også er hastigt på vej til 30.

Ved lidt et tilfælde glemte jeg at få hentet nye p-piller i starten af juni, og vi besluttede at 'nå, ja, så lad os da se om der sker noget'

Jeg havde regnet ud at jeg burde få mens igen ca. d. 4. juli, hvis det var nogenlunde regelmæssigt. Men intet skete og en kæmpe træthed meldte sig i stedet på banen... Jeg var sikker på det ikke kunne passe, der er kun gået 4 uger??!! Men testede bare 'for sjov' alligevel i lørdags d. 7/7 - og den var sgu POSITIV. OMG var lige ved at få et slagtilfælde... testede igen til morgen, med samme resultat og ringede til min læge, der bare ønskede mig tillykke og skrev mig op til undersøgelse til august.

Så nu skal vi sørme være forældre til marts næste år - wauv fatter det næsten ikke, og især ikke at det er gået så stærkt - men vi er meget glade og glæder os rigtig meget!

Lige et billede af beviset:

Billede

Sagde Ditte

Rytter af skønne MB Karatt OX

og med lille spire i maven

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 12:03

Stort tillykke!!! :-) her var der også gevinst

i

første hug;-)

Nu mor til dejlige Noah

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 12:49
Stort tillykke :)

Her var der også gevinst i første forsøg, ved vores første datter. Ved nr.2 som jeg har termin med om 10 uger, der gik dog lidt længere tid, hele 3 mdr....

Håber du får en dejlig ubesværet graviditet :)

Stutteri Vica

Forsøger at avle Welsh Cobs... !

www.stutterivica.dk

Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010

Og en lillesøster i vente, med termin d. 14 sep. 2012

0
0
Svar på denne tråd

takker...
Forfatter: 
Dato:  09-07-2012 13:17

Tak begge to!

Håber det bliver en god graviditet, da jeg so far ikke mærker noget særligt til det, træthed og lidt murren i underlivet, samt den mærkeligste lugtesans, men ingen kvalme - så håber den bliver væk ;-)

Sagde Ditte

Rytter af skønne MB Karatt OX

og med lille spire i maven

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-07-2012 22:58

Hjertlig tillykke Ditte, det var da en dejlig overraskelse. Jeg håber du får en skøn graviditet, uden besvær.

Hilsen Anja

Mennesket falder af og til over sandheden, men for det meste rejser det sig bare op og går videre. (Winston Churchill)

Nu med hjemmeside: www.anjadevos.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider