|
|
| Igangsættelse af min fødsel :-) |
|
|
Så er jeg ved at være så langt i mit forløb i min graviditet at det nærmer sig højdepunktet, nemlig fødslen Til jer som ikke har fulgt med, så har jeg lavet to tråde, én der hedder "min 20 ugers scanning - snøft" som kan læses på denne tråd: www.heste-nettet.dk/forum/27/161146/ 161146/ Og så en anden der hedder "opdatering om mit anderledes barn" (henvises i slutningen af øverste link til denne tråd) Jeg var til én af mine måndentlige kontroller i torsdags d. 28. juli på Rishospitalet kl 10 og her var jeg 37+5. Da jeg var scannet sagde overlægen at hun synes jeg havde for meget fostervand og det kunne evt være tegn på det tarmslyng på den lille som de hele tiden har været bekymrede for (min datter har spejlvendte bughule organer), så derfor vurderede hun at fødslen skulle sættes igang - samme dag!!! Hold da op en overraskelse. Jeg blev helt overvældet og vildt at skulle blive derinde sådan lige med det samme Jeg havde da heldigvis noget med i bilen, men som de jo også sagde, det bliver jo et langt forløb når jeg er førstegangsfødende og før termin, så min mand Anders kunne jo sagtens nå at køre hjem og hente flere ting  Så første pille torsdag og en seng på svanger gangen (desværre en fællesstue, men bedre end at blive sendt hjem helt til Præstø og skulle pendle frem og tilbage hver gang jeg skal have piller) Nå, men torsdagen gik rimelig hurtigt, fredagen skulle jeg have 3 gange piller og undersøgelser kl 8, kl 12 og kl 16 og så var planen at vandet skulle tages så snart det kunne lade sig gøre. MEEEEENNNN min krop er åbenbart ikke lige klar til projekt fødsel endnu, for fredag kl 17 var der ikke sket noget som helst endnu - trods de mange piller...æv altså. Så mit humør var helt nede i går og ventetiden blev bare rigtig lang. Men nu her til morgen (lørdag d. 30. juli) var humøret straks meget bedre. Nu er jeg nemlig blevet "opgraderet" til egen stue på fødegangen med både TV og internet forbindelse, så jeg er ovenud lykkelig - selv om der STADIG ikke sker noget med min krop og de rigtige veer lader vente på sig... Jeg er derfor blevet undersøgt og fået de 3 omgange piller her lørdag også og så må vi se. klokken er nu 17.30 og ja, jeg kan da mærke det niver og jeg får kraftige plukkeveer, men de er ikke regelmæssige og de er bestemt udholdelige, så jeg overvejer om min krop simpelthen er imun overfor medicinen...?? Nå, men de søde jordmødre herinde forsikre mig at det er helt normalt og det nok skal gå alt sammen og jeg skal bare være tålmodig Men det er helt fantastisk at have internet nu og dermed kan kommunikere med omverdenen og ikke mindst lige skrive dette indlæg til jer. Jeg håber at kunne opdatere løbende i forløbet, men fordi jeg ikke lige får skrevet betyder det altså ikke at jeg har født. Jeg vil gøre alt for at skrive når det er sket  Mange hilsner Mette med Zeloso PS: Søde Thea passer mine heste og min hund er også kommet afsted på ferie, så jeg kan heldigvis med ro i sindet være herinde uden at skulle bekymre mig alt for meget om tingene derhjemme. Og så er min mand herinde så meget som muligt og det er også bare fantastisk!!!
- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano  og en lille prinsesse i maven med forventet termin 15. juli 2012 www.dyrevalkyrien.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pøj pøj |
|
|
Ønsker dig en rigtig god fødsel, og håber at jeres lille pige kommer ud og efter omstændighederne har det godt  Og så, er vi vel enige om, at vi endnu stadig kun er i juni måned, ikk?? 
Stutteri Vica Forsøger at avle Welsh Cobs... ! www.stutterivica.dk Mor til Karla, der kom til verden d. 24 aug. 2010 Og en lillesøster i vente, med termin d. 14 sep. 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker.. |
|
|
..dig en fantastisk fødsel og krydser fingre for at din lille pige til verden i så god stand som muligt. VH Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| tanker |
|
|
sender tanker og håber det hele er gået godt med jer begge.
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| krydser alt.... |
|
|
Kan godt huske dine tråde, jeg krydser alt hvad jeg kan for jer 3. Husker selv min igangsætnig ( 2 uger før termin ), hvor pillerne heller ikke rigtig virkede, det der virkede var at en ældre garvet jordmoder tog vandet og så kom der gang i veerne som blev fulgt op med vedrop. ser frem til at du giver lyd. Hilsen Birgitte
III-Welshhoppe 9 år efter Parcybedw Boy George sælges 2 års welsh hingsteplag sælges efter Rytterbjergets Infinity/Parcybedw Boy George Boks i 5491 Blommenslyst udlejes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt er krydset! |
|
|
Håber sådan at du har haft en rigtig god og problemfri fødsel, at jeres lille pige har det fint, og at I bare er så opslugt af alt det nye, at du slet ikke har tid til at opdatere os  Tænker på jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marbella |
|
|
Jeg håber alt er som det skal være og i har haft en rigtig god fødsel, og bare nyder øjeblikket nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kom nu.... |
| Forfatter:  |
HalbergMandsholm |
| Dato:  |
06-07-2012 16:59 |
|
Kom nu, Mette, vi blir bekymrede!!!!!!!  Håber inderligt alt er som det skal være, og at I nyder jeres lille bebs!!!! -rikke
Mor til Sally - menneskebarn - årgang 2011 Mor til Tintin - hyphest - årgang 1988 Nedrivningsmodent hus og grund på minimum 3 hektar søges i Østjylland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumbum |
|
|
Jeg håber alt er gået godt og i har det godt begge to. mange tanker herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| igangsættelse |
|
|
Jeg så en status forleden( vi har en fællesven på facebook som kommenterede den - og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den! ) Men at den lille er kommet til verden og at de har det godt efter omstændighederne - det er noget tid siden jeg så denne og ved ikke mere pt ... Men mon ikke de nyder den lille i fulde drag - det håber jeg. Og i hvertfald tillykke ... Håber det er okay, at jeg har skrevet dette. Hilsen Nanna
<3 med katten Dixie <3 Rip Apopka - 15.06.2011 Du er savnet! Unge med høreproblemer - se her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis du spørger |
|
|
mig er det ihvertfald okay!! Jeg er begyndt at få gåsehud både når der ikke er nye kommentarer og NÅR der endelig er, i denne tråd. Håber fandengalemig at de har det godt!!!!!!!!
Christina ..Prinser og Prinsesser
stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Skingur |
|
|
Sådan har jeg det også. Håber alt er godt, eller i hvert fald så godt som det kan være. Glæder mig til der bliver overskud til en opdatering. VH Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre, der |
|
|
ved om Mette, farmand og lille bebs er ok? Er herinde og kigge dagligt i håb om en skøn opdatering.
Nu med hundepension www.123hjemmeside.dk/hundepension Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem... Mor til 3 vidunderlige børn Frederik født 280908 Kristian født 030811 Anna født 030811
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Venter også |
|
|
Her venter jeg også , dagligt i spænding på at høre hvordan det går den lille nye familie 
Hav en fortsat god dag  Med venlig hilsen Louise -Tofutti, jeg elsker dig <3 -Lambogina R.I.P min smukke stjerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Facebook |
|
|
Nu er jeg en af dem som ikke har FB. En som kan opdatere, da jeg ikke kan bruge linket da jeg ikke er derinde ? 
Hav en fortsat god dag  Med venlig hilsen Louise -Tofutti, jeg elsker dig <3 -Lambogina R.I.P min smukke stjerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| endelig en opdatering |
|
|
Så fik jeg endelig mulighed for at opdatere jer og undskyld det har taget så lang tid - MEEENNN det har ikke lige gået efter planen hele forløbet... Lørdag aften d. 30 juni fik de endelig taget vandet, efter 7 igangsættelses piller som bare ikke var effektive nok. Der var 3 liter fostervand som er rigtig meget! Efter 1 time vurderede de at jeg skulle have ve drop og anbefalede en epidural blokade, da dette ville blive et langt sejt forløb. Jeg fik det lagt og sov ikke hele natten til søndag, da man jo godt kan mærke veerne selv om de ikke gør ondt ondt  Endelig søndag kl lidt i 13 er jeg 10 cm åben - men jeg får ingen presse veer. Der går 2 timer før jeg får presseveer og jeg kæmper det bedste jeg har lært efter 1,5 time vurderes det at hun ikke kommer ud trods mit gode arbejde, så de vil bruge en sugekop (hun står lidt skævt med hovedet) de prøver 2 gange med sugekop, uden held (den smutter af) og 3. gang er der pludselig mange på stuen og de prøver en blød kop i stedet. også denne smutter af og så falder hendes hjertelyd drastisk og der bliver råbt - akut kejsersnit type 1! Jeg bliver endormt bange og ked af det og græder helt vildt. Havde jo ønsket en stille og normal fødsel, men sådan skulle det ikke gå. Jeg køres lyn hurtigt på operationsbordet, og hjertelyden når at blive bedre, så de kan bruge min epidural blokade til at tage hende ud. Men det skal alligevel gå meget stærkt og jeg kan i den grad mærke at medicinen ikke når at virke optimalt.. @!#$ det gjorde bare ondt!!!!!!!!!!!! Bagefter får jeg rystelser, kaster op, tuder stadig og er helt ude af mig selv. Jeg har mistet 1 liter blod og de giver mig noget så livmoderen hurtigt trækker sig sammen, hvilket gør jeg bliver endnu mere dårlig. De næste timer er jeg meget medtaget og jeg får tilbudt eneværelse på barselsgangen som min mand også kan overnatte på. Dette er simpelthen også en nødvendighed, for jeg kan INTET selv. Aldrig har jeg været så ynkelig og så smertepåvirket og om natten får jeg 3 gange morfin iv og en diclon og jeg kan alligevel næsten ikke holde ud at være til (og jeg er normalt ikke pivet og tager aldrig så meget som en panodil) Jeg kan ikke komme ud af sengen og kan derfor bare høre når min datter Silja skal have skiftet ble, men alt er overladt til min mand. Det var godt nok en psykisk svær nød at sluge når jeg bare havde glædet mig SÅ uendeligt meget til at blive mor, at jeg så bare kunne ligge passivt stille og ikke gøre noget som helst for min datter uden hun blev løftet forsigtigt op i mine arme. Nå men efter et par dage blev jeg lidt bedre, så blev jeg desværre bare voldsomt forstoppet af alt morfinen i tarmsystemet så de begyndte at snakke om at jeg var en kirugisk patient (havde simpelthen kolik ) Men det blev da heldigvis klaret medicisk!!! Men samtidig så fik Silja gulsot og min mælk lod vente på sig, så hun blev mere og mere slap og gul og ville ikke sutte hos mig. Det var bestemt heller ikke særlig sjovt, følte jeg var en dårlig mor som ikke engang kunne føde hende og ikke tage sig af hende og nu kunne jeg ikke engang give hende mælk! Det kostede mange tåre... Nå, men jeg kom lidt mere ud af sengen onsdag og pga de spejlvendte organer på Silja, så skulle hun til hjertescanning onsdag d. 4. juli. Det gik fint nok, og så torsdag skulle hun så have taget et røntgen billede af hendes tarme. Men der gik det sådan nogenlunde med mig, så vi fik stillet i udsigt at vi nok kunne udskrives der torsdag d. 5. juli. Men men men, sådan skulle det ikke gå. Røntgen med konstrast viste desværre vores værste mararidt at hun faktisk var født med det der hedder malrotation oveni de spejlvendte organer. Dette vil sige at hun meget akut kunne dø af et tarmslyng!!! Som de sagde - ja I har jo langt herind så I ville ikke kunne nå herind inden hun ville dø af det hvis hun fik det dårligt!!!! Så Silja skulle opereres! Så gik alt meget stærkt igen. 10 min efter svaret på rønten fik hun taget blodprøver og de viste jo også at hun skulle i lyskasse mod hendes gulsot og derefter opereres fredag morgen! Så var jeg slået ud igen... Min lille Silja var bare en tapper lille pige og tog alt i stiv arm. Så hun var i lyskasse på GN (intensiv) fra kl 15 tordag til fredag morgen kl 10 hvor hun blev kørt på operationsbordet. Det er så ekstremt sjællent det hun har, at de kun kunne finde et beskrevet fortilfælde for 15 år siden i Frankrig. Nå, men hun klarede operationen flot og kom tilbage kl 12 fredag. Så lå hun i respirator indtil lørdag hvor hun kortvarigt slog øjenene op (puha, meget lang ventetid for mor her....) Men natten til lørdag fik jeg pludselig selv tilbagefald af smerter og havde de vildt dårligt. Jeg blev indersøgt og havde desværre fået både feber, livmoder betændelse og blærebetændelse... Nå, men så er det jo godt antibiotikaen og mere smertestillende er opfundet så jeg kunne være der for min datter. lørdag d. 7. om eftermiddagen får jeg igen lov til at holde hende - hun er dog stadig tilkoblet diverse slanger og ledninger, men det var stadig en stor oplevelse!!!. Langsom tages hun af mere og mere monitorering og mandag er vi klar til at komme videre op på børne kirugisk afdeling. Det skal lige siges at siden tirsdag d. 3 (mener jeg) startede jeg op med malkemaskine for at få gang i min mælk og de dage vi var på intensiv og også børnekirugisk var det fast hver 3. time jeg malkede ud døgnet rundt!!!Jeg VILLE simpelthen ikke give op med det amning, følte det var det eneste jeg kunne gøre som mor for Silja. Nå, men alt endte heldigvis godt, for tordag d.12. juli fik vi lov at komme hjem på orlov fra om eftermiddagen og så skulle vi igen derind fredag morgen til kontrol vejning. Det var helt fantastisk at komme hjem også selv om det var kortvarigt. Bare det at hun ikke var tilkoblet mere drop og slanger og jeg selv kunne bestemme rytmen (3 timers rytmen passede nemlig hverken Silja eller mig) Vi blev heldigvis endelig udskrevet fredag d. 13, juli efter 15 dages ophold på Rishospitalet. Vi har været hjemme siden (det er i dag søndag d. 15. juli) og det går bare SÅ godt Jeg elsker min lille skønne datter og min stædighed med amning har heldigvis givet pote, for nu kører det endelig som det skal (dog med suttebrik, men det er da det mindste af det hvis I vidste hvor meget hjælp jeg har fået af alle mulige sygeplejersker og jordmødre som har stået og hjulpet alt hvad de kunne døgnet rundt hver 3. time....) Jeg er heldigvis også selv kommet meget mere ovenpå - som sidegevinst har jeg tabt alle 15 kg fra graviditeten under mit ophold på sygehuset, selv om det nok ikke har været den sundeste slankekur... 
Lige efter operationen - ligger i respirator Silja ligger hos mig med næse cepap
Endelig endelig hjemme!!! Vi vidste jo godt at alt ikke var som det skulle være og de har faktisk også fundet ud af at der er endnu flere organger som ligger mærkeligt, men derfor er det alligevel svært at forberede sig på en operation af så lille en pige. Hun blev for øvrigt født søndag d. 1. juli kl 17. 23, 3160 gram, her 14 dage efter er hun stadig ikke kommet op på hendes fødselsvægt, men det skal nok komme  Hun er det hele værd og jeg elsker hende bare over alt på jorden og selv om forløbet har været hårdt også for mig, ja så ville jeg gå igennem det hele igen når bare jeg ved jeg ville få så skøn en datter ud Det hele er jo endt godt foreløbig og det håber jeg også at det vil i fremtiden. Vi bliver fulgt med mange kontroller i fremtiden og vi har et direkte nummer til børnekirugisk afdeling på Rishospitalet hvis der bliver noget med hende, så skal vi ikke igennem egen læge først, det er jo også betryggende at vide  Mange lettede hilsner fra Mette med Zeloso og nu også Silja 
- Nu er min lykke gjort - en islænder og en lusitano  og en lille prinsesse i maven med forventet termin 15. juli 2012 www.dyrevalkyrien.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
.. med din dejlige lille pige. Det er et skønt billede af jer. Puha for en omgang, men så godt at I er ude på den anden side af det. Krydser fingre for at alt går godt fremover. VH Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puuuuuh |
|
|
jeg er godt nok ked af at høre det desværre er værre end egentlig ventet hvis man kan sige det sådan... Jeg havde VIRKELIG håbet for jer og bette pigen, at det ville være så godt som muligt! Jeg er virkelig øv på jeres vegne. Men kæft i er gode!! I holder ud og hænger i. Jeres lille pige er sg*u stærk og det har hun da allerede mere end bevist... Kæmpe krammere sendes herfra mod jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| slanger... |
taina |
16-07-2012 00:14 |
|
Åh altså, alle de slanger der. Det var noget af det værste, synes jeg, da jeg lå på sygehuset med barylerne, at frederik var så fuld af slanger. Der var så lidt barn, at det helt drukende i slangerne. Tillykke med, at I endelig er kommet hjem. Der er intet federe, end at lande i egen sofa efter sådan et rædselsfuldt sygehusophold. Altså, jeg mener, at selv om servicen har været god, så er der jo ingen der ønsker den start på livet for lille ny og start på livet som mor. Hvor er hun en fin lille pige, stort tillykke med hende, og rigtig god bedring til jer begge  mvh. tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| For pokker |
|
|
Hvor er du sej!! Tænk at d oveni smerter, sygdom osv alligevel formår at få gang i din amning. Respekt!!! Og godt at det hele er gået godt, på trods af forhindringer, du må virkelig være en stædig person (på den gode måde). Og hun er da bare top lækker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe tillykke |
|
|
Nej en kamp I har haft. Men dejligt at I er kommet sådan igennem dét. Og hvor må din lille datter dog elske livet, sådan som hun har kæmpet i så ung en alder (klart med sådan en mor). I er bare for seje. Kæmpe tillykke med dit lille vidunder, hun er da for dejlig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor skønt |
|
|
endelig at høre fra dig! Sikke enomgang. Hvor er hun smuk, din lille pige - hun ligner dig tror jeg 
Christina ..Prinser og Prinsesser
stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænkt meget på jer |
Cassie84 |
16-07-2012 20:30 |
|
har gået og håbet alt hvad jeg kunne på i klarede den ikke alt for hårdt.. nøj hvor har i været gennem meget på kort tid, men godt at høre i har det bedre nu.. håber i er skånet for mere, da i da har taget jeres del af uheld for det næste lange stykke tid.. og hvor er hun dog enormt lækker.. er ikke en der synes andres børn er smukke normalt men din datter slår da benene væk under mig.. men du er jo osse smuk  stort tillykke med jeres datter 
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595-090811 R.I.P Viktor Enghøjgård født 210707-200811 R.I.P La Caiser født 010508 < ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette, |
|
|
først et meget stort tillykke med din utrolig fine datter. Hun er vel nok en sej lille pige at komme så flot over en svær fødsel og operation som helt nyfødt. Men hun har det vist ikke fra fremmede - det der med at være sej. Det er du også. At kæmpe for at være der for sit lille barn, selv om man selv er hårdt medtaget og dårlig og så ovenikøbet få amningen op at stå. Det er altså flot. Da du ikke kom med opdatering herinde, frygtede jeg, at det var helt galt. I har været gennem et hårdt forløb, og måske venter flere svære perioder, men Silja har vist, at hun har viljestyrke og livsglæde, og du vil kæmpe med næb og kløer for hende. Det er et godt udgangspunkt at have. Endnu en gang tillykke med dejlige Silja.
Nu med hundepension www.123hjemmeside.dk/hundepension Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem... Mor til 3 vidunderlige børn Frederik født 280908 Kristian født 030811 Anna født 030811
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Åh jeg har været så nervøs for opdateringen herinde. Frygtede virkelig det værste da der ikke kom en opfølgning!! Det lyder til at have været en meget hård omgang for jer allesammen. Håber at I nu kan få lidt ro på og få lov at nyde hinanden som en lille familie. Det fortjener i. Og hvor er hun da bare for vakker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
Hvor er I bare for søde alle sammen Ja jeg føler også vi har kæmpet og stadig gør det rigtig meget. Vi har jo så også den sædvandlige med at skulle kæmpe med omgangskredsens evindelige "gode ammeråd" hvilket godt kan være temmelig irriterende når jeg i den grad har fået professionel rådgivning og hjælp hele vejen igennem på sygehuset og egentlig bare gerne vil have lidt opbakning og opmundring over vi er nået så langt som vi er. Hun lever udelukkende af min mælk nu og jeg har heldigvis RIGELIGT. Hun er dog for træt til at sutte så lang tid af gangen, så hun får ca en gang i timen tror jeg, men pyt med det, bare hun får hvad hun gerne vil Så bliver hun nok så stærk til at kunne tage mere af gangen og derved får længere pauser imellem. Jeg bruger stadig ammebrik og måske kan vi lægge den på hylden engang, men det er stadig det mindste i forhold til de problemer der har været  I får da lige et par billeder mere af prinsessen Silja  Mange glade hilsner Mette med Zeloso og Silja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Hvor er hun skøn! Tænk hvis man havde valgt hendes liv fra..... godt at i tog kampen!!
Mor til Merle 25/01-2012 - Narnia fra Lille Nørregård IS
- Álfur fra Danefeld IS
- Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
- Diamant DV866 (R.I.P)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh hvor godt! |
HalbergMandsholm |
29-07-2012 21:22 |
|
Åh, det var godt at komme hjem fra ferie og få "afsluttet" den her historie. Vi var vist flere herinde, der var ved at være lidt bekymrede, da du ikke skrev  Sikke et forløb, men vil sige som de andre, hvor er du sej - godt Silja har dig som mor  Rigtig meget tillykke med hende! -rikke
Mor til Sally - menneskebarn - årgang 2011 Mor til Tintin - hyphest - årgang 1988 Nedrivningsmodent hus og grund på minimum 3 hektar søges i Østjylland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Nordheden |
15-08-2012 09:28 |
|
Sikke en skøn skøn afslutning på en helt igennem vild historie  Synes du har klaret det så enorm godt, og beundre dig virkelig for at holde fast i amningen... imponerende.  Al held og lykke til dig og din dejlige lille familie.. håber i får mange skønne stunder sammen. *krammer*
(Mirella) Brun III hoppes fortid søges.. Se billeder på præsentation. Købt på Djursland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en lille opdate |
|
|
Så er det vist på tide med en lille opdatering om mit anderledes barn Silja Silja klarer sig RIGTIG godt Jeg føler mig simpelthen så lykkelig for min lille datter og jeg stortrives med at være hendes mor Vi er i mødre gruppe og laver alle mulige hyggelige ting, fx svømning 2 gange om ugen, så går vi til baby salmesang og vi har lige været på baby messe i øksenhallen. I starten var vi stadig til mange kontroller med hendes operation og fordi hun ikke voksede. så hun brugte tøjstørrelse 50 i meget lang tid Men nu her som 3,5 måned har hun næsten fordoblet hendes fødselsvægt, vejer over 6 kg og måler over 60 cm Så derfor er lægerne ikke så bekymrede for hende mere. Men vi skal til ny kontrol når hun skal til at have rigtig mad, for jeg ammer hende stadig fuldt ud  For øvrigt sover hun gerne en længere lur om morgenen, så jeg får faktisk reddet på mine heste. Det er jo mere end jeg havde turde håbe på som mor. Jeg har hende i barnevognen med baby alarm og så rider jeg med alarmen i lommen på ridebanen ved siden af Ok det er da ikke hver dag turen bliver lige lang, men bare det lige at komme op og ride lidt dressur, det er fantastisk  Her fra barnedåben 23. september 2012
Her et undervandsbillede fra svømmehallen  Mange hilsner fra Mette med Zeloso og Silja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig |
|
|
Dejlig, dejlig opdatering. Godt at høre fra jer, og at I stadig har det godt. Det er jo næsten en mirakel historie du fortæller. Og jeg syntes at dit lille mirakkel bliver skønnere og skønnere at se på, hun er altså bare dejlig. En rigtig fighter. Endnu en gang tillykke med prinsessen 
Hav en fortsat god dag  Med venlig hilsen Louise - Nu med baby i maven , og forventet termin 7/6-13 <3 -Tofutti, jeg elsker dig <3 -Lambogina R.I.P min smukke stjerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er hun.. |
CarinaLG |
17-10-2012 19:36 |
|
.. altså bare smuk.. Kram til dig - jeg krydser alle mine fingre for, at alt bliver godt i fremtiden, og at hun ikke skal igennem alt for meget 
Sagde Carina Lauth Mor til Frederik, født 25-02-2009 Gravid med Isabella, termin 07-12-2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt... |
|
|
Hej Hvor er det dejligt at læse at det går godt hos jer 
Med venlig hilsen Bettina mor til Emma og Clara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak |
|
|
Mange tak skal I have  Ja jeg synes også Silja er mit lille mirakel Jeg er bare så utrolig lettet over jeg fik lov at gå graviditeten ud og fik lov at beholde hende Men det er jo takket være dygtige læger som gør hun er i live i dag, for hvis det ikke var opdaget hun havde en malrotation i tarmene, så kunne hun dø akut af et tarmslyng, så det er jo ret uhyggeligt at tænke på...
Mange hilsner Mette med Zeloso og Silja
- Nu er min lykke gjort - en Lusitano og en spansk PRE  og så er jeg blevet mor til en fantastisk prinsesse Silja d. 1. juli 2012 www.dyrevalkyrien.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|