Åh, jamen det er jo så individuelt, hvor store de er, når de kommer ud og hvor længe de blir ved med at være den størrelse 
Men jeg kan sige for mit vedkommende, at vi bruge hospitalets tøj de to døgn, vi var indlagt (pga infektionsrisiko), så jeg fik kun ét sæt tøj i brug på hospitalet, nemlig det, hun havde på på vejen hjem. Det var en body str. 50, en heldragt str. 56, en trøje str. 56, et par strømper og en hue.
Den første måned tid (november) brugte hun str 56, og jeg mener, jeg havde 5-6 kortærmede og 5-6 langærmede bodyer, 2-3 par bukser, 2-3 heldragter, 2-3 sparkedragter, huer, fleecedragt, strømper.... Kan huske, at jeg fik brug for flere langærmede bodyer og heldragter hurtigt, for vi har ikke vaskemaskine, og jeg orkede ikke at vaske hver 3. dag, fordi hun konstant sked igennem..... Så jeg fik købt lidt ekstra efter kort tid. Men køb ikke for meget, for de fleste vokser lynhurtigt ud af det. Str. 50 brugte vi slet ikke (havde kun en enkelt body) og 56, der gik vel 5-6 uger, før hun var i 62 i bodyer, mens hun brugte 56 i bukser noget længere... måske 2½ måned.
-rikke