Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Svag positiv?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 11:56

Min mand og jeg er i fertilitetsbehandling og har for 13 dage siden gennemført 3. og sidste inseminationsforsøg. I fredags skulle min cyklus så starte på ny, hvilket den ikke gjorde (mine cyklusser er meget nøjagtige), og jeg tog så en test. Den var svag positiv. Det var den også igår og igen idag. Tør vi håbe på, at det omsider er lykkedes? Jeg tager en ny test om et par dage, og så må vi se, om stregen bliver tydligere Nogle siger jo, at en streg er en streg, og at den burde være god nok.

- Henriette -

R.I.P. min smukke dreng

LOTUS

20/5-07 - 15/3-12

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 12:02

Tillykke :-) min var også svagt positiv den første uge :-)

Mor til Merle

25/01-2012

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Diamant DV866 (R.I.P)

0
0
Svar på denne tråd

Uha...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 12:08

Uha, det ville godt nok være dejligt, hvis det endelig lykkes vi har forsøgt i 2 år nu og havde en spontan abort i 9. uge i januar sidste år. Hvis det ikke lykkes denne gang, skal vi videre med reagens. Det vil altså sige, at der kan godt gå lidt tid, før stregen bliver tydligere? Er jo lidt bange for, at den kan blive negativ. Tillykke med jeres Merle

- Henriette -

R.I.P. min smukke dreng

LOTUS

20/5-07 - 15/3-12

0
0
Svar på denne tråd

Positiv..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 15:17

En test skulle jo kun kunne vise positivt når der er forekomst af HCG i urinen.. (Graviditetshormon) ..

At stregen kun er svagt positivt kan skyldes flere ting - f eks at man tester så tidligt at HCG niveauet ikke er ret højt endnu..

Derfor kan den sagtens være tydligere om nogle dage/uger ..

Min første datter var bestemt ikke planlagt og jeg testede derfor først 2 uger over tid, indtil da troede jeg bare alle de mærkelige symptomer var en influenza (skulle ikke kunne blive gravid på naturlig vis og var tilmed på ppiller) .. Testen med hende var bragende positiv, der var ikke noget at tage fejl af..

Lillesøster var derimod fuldt ud planlagt og nærmest skemalagt - derfor testede jeg allerede dagen efter forventet mens - og her var også kun en meget svag streg .. Nåede igennem 5 teste på en 4-5 dage før stregen var tydelig nok til at jeg turde fortælle manden det .. ;) (det var mere ham end jeg der var ivrig efter nr 2) ...

Men jeg tænker at når nu i er i et forløb - så kan du vel bede om at få taget en blodprøve som vidst skulle kunne give et mere sikkert svar? (Så vidt jeg husker?) ...

Pøj pøj med det hele - uanset hvad resultatet bliver denne gang.. :)

ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid!

Ring 24656668

0
0
Svar på denne tråd

fertilitetsklinikken..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 17:38

Fertilitetsklinikken plejer da at, sørge for at der bliver taget en graviditetsblodprøve på det sygehus der er nærmest dig selv...den blodprøve burde da være et meget godt hint om man er gravid eller ej...

Bare en undren fra min side af, at de ikke har tilbudt det..

0
0
Svar på denne tråd

Test...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 18:21

Hvis den stadig er positiv om et par dage, kontakter jeg egen læge for at få taget blodprøve

Ninna: Jeg bliver "behandlet" på et offentligt sygehus, og de siger, at jeg selv skal tage en test og derefter tage kontakt til dem uanset om jeg er gravid eller ikke

Så jeg ser det lige an et par dage, og bliver stregen tydligere, så må jeg afsted til lægen. Det kunne godt nok være dejligt

- Henriette -

R.I.P. min smukke dreng

LOTUS

20/5-07 - 15/3-12

0
0
Svar på denne tråd

jeg undres..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 20:36

Jeg er også i behandling på en offentlig fertilitetsklinik (Holbæk)og i forbindelse med at jeg fik lagt æg op, fik jeg samtidig en seddel om hvornår jeg skulle have taget en graviditetsblodprøve, og de sagde intet om at jeg skulle tage en test først og kontakte dem inden jeg kunne få taget en graviditetsblodprøve..

Mærkligt at der er så stor forskel..

Men held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

TNK...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 07:14

Vi har heller ikke været helt tilfreds med forløbet på sygehuset. V synes ikke, de har haft styr på ret meget.

MEN... Har taget en test igen idag, og der er vist ikke meget at være i tvivl om Stregen er lidt tydligere, så idag ringer jeg til lægen for at få det endeligt bekræftet.

- Henriette -

R.I.P. min smukke dreng

LOTUS

20/5-07 - 15/3-12

0
0
Svar på denne tråd

PS....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 07:15

Og held og lykke med jeres forløb

- Henriette -

R.I.P. min smukke dreng

LOTUS

20/5-07 - 15/3-12

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 09:39

Da vi blev gravide med IVF fik jeg da heller ikke besked på og tag en test, for som de sagde at hvis jeg gjorde kunne den godt vise at jeg var gravid pga homonerne jeg fik op til.

Så vores endelig svar skulle vi regne med ud fra blodprøven.

og den fik jeg taget og de sagde der ville gå en dag så havde jeg svar. fik den kl 8 om morgen og de var så glade på vores vejne at de ikke kunne vente med svar at de ringede med det samme de fik svaret, så kl 11 samme dag ringede de. SUPER service på Holbæk sygehus...

Mor til en dejlig dreng fra d.25/6-08 3380g og 53cm

Elsker ham så meget....

Mor til en dejlig pige fra 22/11-10 3400g og 49cm

Elsker hende så meget....

0
0
Svar på denne tråd

Normalt
Forfatter: 
Dato:  26-06-2012 14:30

Jeg har selv fået 3 børn ved IUI-H.

første barn lavet i det offentlige og de to næste i det private system.

Men fælles for dem alle tre har været at jeg skulle tage de alm. gravitetstest 14 dage efter IUI-H var udført og så ringe ind med resulatatet, og siden hen gå til egen læge og få lavet vandrejournal.

Når man bliver gravid ved IUI-h så er det vist meget normalt at man ikke får taget blodprøve.

Karina

Engang Fjordhest altid Fjordhest

www.stutteri-moldrup.dk

GØR HVERDAGEN TIL EN FEST

KØB EN FJORDHEST

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider