Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

desperat hjælp til mad!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 15:11
Min pige har fået mund-hånd-fod syge. Udover at have noget yderst kedligt udslæt nærmest over det hele (og rigtig meget i bagenden,som vist gør ondt) ja så er hun også angrebet i munden. Det gør hun har noget svært ved at indtage andet end mælk. Jeg har forsøgt med mange ting. Alt fra total udkogt havregrød, bananmos, yogurt, opblødte boller osv osv. Alt hvad jeg kan komme i tanke om måske ikke gør ondt i en lille mund fyldt med blister/blære. Nogen der har erfaring for hvad der måske kan ryge ned?

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

av av... lille pus
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 15:20

Av for søren, det må være hårdt for.

Hvad med vanillie is.

Jeg sidder og tænker på hvad der ikke svier i en blæne og det gør alt da næsten. Av av.

Rigtig god bedring med hende.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Mor til Alfred 2009

Mor til Agnes 2011

0
0
Svar på denne tråd

uh det lyder væmmeligt.
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 15:22

Hvad foreslår lægen?

Hvor gammel er hun og hvad kan hun lide? Hjælper det, at det hun spiser er koldt?

For så ville jeg, hvis det var min, lave is af æg, fløde og en hel masse blendet frugt (modne nektariner, bananer) og knap så meget sukker som i en almidelig is, og så tænke at hun fik protein, mælkefedt, kalorier og lidt vitaminer på den måde. Måske hun også kan indtage lidt most rigtig mad, når munden er kølet af.

Frosne blendede ærter måske? Altså, hvis min teori om at iskold mad er lettere...

Og så eller sbare hvad hun vil have - hvis der ER noget. Smoothies - dem kan man blende fx agurk i sammen med frugten.

melon - vandmelon...

God bedring, stakkels jer.

Christina ..Prinser og Prinsesser

stigremme- og bøjler i str mini købes. ridestøvler str. 22-23 købes.

0
0
Svar på denne tråd

lægen sagde
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 15:43
Ikke noget. Trods jeg gjorde det ret klart, at freja har haft meget svært ved at spise det sidste døgns tid og at jeg var/er 100 procent sikker på der er noget i munden der gør ondt og det ikke er trods. mit første forsøg, udover havregrød, var bananmos som hun elsker. Så fik hun noget af min smoothie, hvilket var virkelig en skod ide:-( også gik jeg ellers amok i køleskab og alle skabe og forsøgte alt hvad jeg kunne komme i tanke om. Selv krydderboller og mariekiks hun normalt vil gå amok for, siger hun nej tak til. Pt prøver jeg at få noget figen pålæg i hende. Tænkte der var lidt energi i. Men uden held:-(

Mvh. Tine

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

hurra.....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 18:42
Jeg lavede en kartoffelmos meget tynd, plus en pure af broccoli og ærter, hvilket hun spiste!! Så tror hun er mæt nu... Tror!

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil også
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 19:10
sige lav en is af æg og piskefløde. Du pisker fløden til skum og pisker æggeblommer med lidt sukker. Vender det sammen og så sammen med hendes yndlingsfrugt most. Det køler og smager dejligt. Og skidtpyt med at hun får lidt ekstra sukker i. Ogle dage nu hun er syg. God bedring med lillen.

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider