Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

fritidsinteresser
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 15:23
Ja så er tiden allerede kommet til jeg skal overveje, hvad freja skal gå til. Vi har længe sagt hun skal gå til tumlastik i den lokale hal. Men pt er hun så glad for at komme op i stalden og blive trukket rundt på hvad som helst. Vi har så lige idag fundet ud af en lokal rideskole har baby hold. Men tror i ikke det bliver for meget med 2 ting om ugen? Gymnastik er torsdag og ridning er søndag. Hvad tænker i? Freja er 1,5 år.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

gå til noget
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 16:50

Jeg troede faktisk slet ikke børn blev nødt til at gå til noget i den alder?? Tænkte det først var i børnehave/skole alderen.

Hvis hun er så glad for at komme i stalden hvofor så ikke bare nøjes med baby ridning om søndagen? hun er vel i DP eller vuggestue i hverdagene og er træt efter en lang dag??

??
(Kage)

Nu med en lille dreng i armene født den 9/2-10
Og med termin den 4/11-11

0
0
Svar på denne tråd

der er ingen
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 18:03
Der er nødt til noget. Men vores dilemma er, at hun har gået til gymnastik med dagplejemoderen, men dette kan de ikke mere. Og ifølge dp'n så har hun virkelig syntes gymnastik var skægt. Derudover tænkte vi det måske var et sjovt indslag i ugen, hvor vi lavede noget sammen. Ridningen er så først kommet ind de sidste par måneder, hvor hun også har vist stor interesse. Tumlastik varer en time om ugen. Ridning 25 min pr gang.

Mvh. Tine

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd

Begge dele
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 19:44

I kan da bare prøve begge dele.

Vi var til svømning lørdag og tumlastik tirsdag med Karla i den alder. Jeg synes, det er rigtig fint at komme af sted til, og det er jo trods alt en aktivitet, børnene laver sammen med deres forældre. Hvis hun nu alligevel ikke synes, det er så sjovt, så kan man holde igen.

I år skal Karla alene til gymnastik - det er ikke helt så sjovt, synes moren. Vi har virkelig hygget os sammen til tumlastik.

0
0
Svar på denne tråd

Prøv...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 20:49

Er det ikke bare at prøve jer frem og se hvad hun syntes om det? ...

Mikkeline er netop fyldt 1 år og vi går da også til babysvømning hver torsdag - og så regner jeg også med hun skal på tumlastik holdet her i efteråret hvis vi kan få det til at passe..

Så længe man ikke stresser over det og ellers er klar til at holde fri hvis ungerne lige har en off-dag, så kan jeg da ikke se noget galt i at gå til 2 eller for den sags skyld flere ting..

Tænker ikke på det som fritidsinteresser men som familieoplevelser...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

Fritids interesse
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 21:08

Hej,

Her er gymnastik et stort hit, fra de er omkring 1½ år - er vi fast til gymnastik. I år er det "forældre barn" med den lille på 1½ og den store på 4½ er selv afsted.

De lærer en masse af gymnastik, koordinering og alene det at stå lidt i kø, for at prøve trampolin eller hoppepuden er et hit. Derudover syntes jeg der er nogle super gode sang lege.

Vi er så heldige at vi kan ride her hjemme, men så snart vinteren sætter ind, er det alt for koldt for børnene at være mere en 10 min i ridehallen, så jeg forventer ikke meget ridning til vinter. De kan skridte min hest af ind i mellem, og ellers er ridning mest i den lune tid...

Lene

TOPPONY sælges. Vallak, 5 år e. Antario N. 147cm

dressur potentiale i top.....! Andre super ponyer sælges!

0
0
Svar på denne tråd

fritidsaktiviterer
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 22:21

Johanne bliver tre til oktober og det er først nu, jeg synes hun er klar til at "gå til noget". Nu forstår hun en besked, kan - og vil - gøre som der bliver sagt og forstår hvad der skal ske!!

Fx skal hun til ridning imorgen og det glæææææææææææder hun sig til! Huun går på miniputhold på den lokale rideskole.

Jeg havde også overvejet gymnastik, men med børnehave, dyr herhjemme, lillebror osv osv bliver det for meget tror jeg, så vi nøjes med søndagsridningen.

Christina ..Prinser og Prinsesser

count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

Skingur...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 22:32

nu er det jo lidt din skyld, at jeg overhovedet overvejer rideskole til Frejsen.

Det var nemlig efter din tråd, jeg fik lidt tro på, at rideskole kan være ok

Nu er der lige et par uger til gymnastik starter, men tænker jeg vil prøve at tage Freja med til rideskolen et par gange i prøvetimer. -Både for at se, om hun gider at sidde der i 25 min og om hun får noget ud af det. -Så det passer jo med, at så er det undersøgt inden gymnastik starter.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

smiler
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 22:34

jamen jeg kan kun sige "prøv det" :-)

Christina ..Prinser og Prinsesser

count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

tra la la
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 14:28

Ja, nu om dage er der masser af tilbud, så det handler næsten mere om at fravælge end at vælge til.

Frida på 2 har vi valgt skal gå til gymnastik i år. Jeg tror det er super godt for de små størrelser.

Ridning kan hun tids nok komme til. Og indtil videre kan hun klappe heste og få en træktur herhjemme hvis lysten skulle være der. Jeg synes det er for mange penge at skulle bruge på ridetimer når hun ikke er ældre og vi har mulighed for at dække behovet herhjemme.

Ellers er jeg også af den holdning at de ikke skal gå til for meget. En uge kan hurtigt blive for fyldt for sådan en størrelse.

Men måske I kunne gå til gymnastik i vinterperioden og så noget andet, f.eks. ridning, i sommerperioden.

Vallak, 4 år, e. Cannon SPH 103 sælges

Part søges til Oldenborg hoppe (9530 Støvring)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider