Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Dårlig samvittighed
Forfatter: 
Dato:  16-08-2011 08:09

Jeg har så lige afleveret Elvira i hendes normale dagpleje efter endt ferie og hun var noget ked af det hun har så lige været hos vikareren som hun elsker over alt på jorden i 15 dage men jeg kan ikek se hvorfor at hun ikke skulle kunne lide Marlene hun gør hende ikke noget er sød og venlig og vi forældre har været godt tilfreds med hende det er anden gang vi bruger hende nr 1 var heller ikke til at blive klog på nogle gange græd hun og andre ikke lidt som nr 2

ved ikke rigtigt hvad jeg vil med dette indlæg blot ud med mine mærkelige unger

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

17-02-10 blev Elvira født

0
0
Svar på denne tråd

Min søn..
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 10:45

.. har altid været glad for sin dagplejemor, men er nu begyndt at græde, når han skal afleveres.. Han er 2,5 år, så i hans tilfælde tror jeg bare, han har en periode, hvor han IKKE vil væk fra sin mor..

Ellers kan det jo være tegn på dårlig kemi mellem dagplejemor og barn..

Sagde Carina Lauth

Mor til Frederik, født 25-02-2009

Gravid med Isabella, termin 07-12-2011

0
0
Svar på denne tråd

Forstår
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 10:07

Jeg forstår udemærket godt frustrationen. Rigtig ofte går man rundt med dårlig samvittighed omkring de små.

Man vil jo gerne ha at de har det bedst muligt. Men hvis der ikke var noget i vejen før ferien, mon så ikke bare det er forandringen som generer hende. Særligt når I nu er tilfredse med dagplejen, mo så ikke hun er OK. Jeg synes man plejer at kunne mærke hvis der er noget galt.Og I har jo brugt hende før.

Så mon ikke hun kommer over det efter lidt til(bage)vænning? Det håber jeg for jer, for der er intet mere smertene, for forældre, end at aflevere et ulykkeligt barn hver morgen.

Ps. Elvira, dejligt navn. Min næstyngste hedder det til mellemnavn.

Bedste hilsner

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 20:47
Ja man vil altid de er glade det var 7-9-13 denne mandag så håber bestemt at det var det. Tak Elvira er opkaldt efter min mands mormor højt elsket og savnet

Går gennem ild og vand for mine heste

28-11-07 blev Emma født

17-02-10 blev Elvira født

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider