Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Erfaring mht salg.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 01:11

Hej piger.

Jeg vil lige høre lidt af jeres erfaringer mht til salg af ventetøj. Da vi ikke skal have flere børn ( pokkers bækken ) vil jeg sælge mit ventetøj.

Det jeg så tænker på er om det er bedst at sælge det stykvis eller som en samlet pakke. Jeg har ca hvad der svarer til to store Nettoposer, og det er både bukser af forskellig slags, tshirts, toppe, 3/4 bukser, nederdel, trøjer og lign.

Hvilke erfaringer har i med salg ( pris, metode og evt hvor? )

På forhånd tak for hjælpen.

Kh Stine

Fortaler for Sitbag, ny type kørepose til babyer og småbørn. Find den i BabySam pr 28/11/2010 eller på:

www.sitbag.dk

Lige nu er der tilbud på 2010 kollektionen.

0
0
Svar på denne tråd

ventetøj
Forfatter: 
Dato:  12-06-2011 14:07

Jeg købte en stor sæk ventetøj for 1000 kroner. Noget blev slidt op, og så købte jeg lidt andet også. Da jeg skulle sælge, havde jeg det til salg på dba og guloggratis på samme måde, men havde godt luret, at der var rigtig meget ventetøj til salg, så jeg satte hele pakken til 400 kroner. Der gik næsten et halvt år, før det røg, og da var det sammen med en bæresele. Tror jeg fik 300 for tøjet.

Jeg tror, du kan få mere for det, hvis du sælger stykvis. Spørgsmålet er jo så, om man gider det - det gjorde jeg ikke :-)

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider