Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Påskeprojekt: Emmas værelse
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 22:34

Vi havde jo aftalt at vi i påsken skulle ændre lidt på Emmas værelse.

Som nogen måske se/hørte i tråden om diverse værelsesindretninger, så mente jeg Emmas værelse var lidt for rodet.


Og da vi havde bestemt at lægge trægulv på i soveværelset pga. gulvtæppe-problemer, tænkte vi at vi da lige købte 10kvm ekstra, så kunne vi også skifte på Emmas værelse (y)


Så efter morgenmaden begyndte vi at rydte ALT Emmas l*rt (undskyld, legetøj) ud og ind i stuen... Nøøøj der er meget når det hele "rodes ud" på et stort areal - tror da også der skal sorteres yderligere!


Efter ret kort tid rev vi gulvtæppet af og herefter satte vi så det nye prinsesse-tapet op (y)

Det ser faktisk ret godt ud... :)



Det nye tapet set fra døren af...



Og set fra klædeskabet af...


Herefter begyndte gemalen at lægge trægulv, mens jeg ville prøve at pifte hendes rumdeler lidt op.


Den kom til at se sådan ud - måske vil jeg male det lilla lyserød også...:



Klistrede lige lidt prinsesse-gejl på to af rummene:



Det så nu rimeligt ud - men skal lige se den i sammenhængen inde på værelset.


Nå, så nåede vi jo desværre ikke at blive helt færdige, så vi måtte rykke benene af sengen, så Emma kunne komme til at sove. (Den var halvhøj med rutchebane).


Herefter rykkede vi sengen ind på værelset på den plads (og i den størrelse) jeg aller helst så...



Det ser sgu da godt ud med sengen dernede ved endevæggen og ikke i halvhøj størrelse...


men desværre... Og ja, selvfølgelig skal hun det - vil Emma gerne have/beholde sin rutchebane.

Så sengen skal igen op i højde og så skal den stå der hvor den stod før, der hvor reolen/rumdeleren kan ses på billedet.


Nå, hvad syntes i indtil videre?





Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...


Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyserød, babybjörn bæresele, Peter Plys musikuro, voksipose osv.

Samt 2 moderne lænestole m. matchende skammel.

Skriv PB for fotos.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 01:11


Ser super godt ud! Sejt tapet-halløj


Dog synes jeg, at hvis det er "rod" du vil undgå ... så "burde" rumdeleren efter min mening være ensfarvet ... alle de forskellige farver og så mønstret tapet .- gør den meeeeeget rodet at se på.


Hjemme hos mig selv (ved godt det ikke er børneværelse ) holder jeg "basis" tingene i neutrale og ens farver ... Sort og hvid. Og så går jeg ellers amok med farvet tilbehør, såsom lamper, kunstige blomster, forskellig farvede rammer - dog i samme farvetema


Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash


-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-



Hø/wraphø inkl. levering i Odense NV SØGES



' '

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 09:27

Takker - syntes også selv tapetet blev ok, når nu det skulle være de (sørens til...) prinsesser :P


Mht. rumdeleren - skal det måske lige siges, at de nederste 4 rum bliver fyldt op af 4 brune fletkurve - så man kan ikke se farven derinde :)


Ogsåå derfor jeg lige sparede lidt på den pink, og ikke malede bunden :P



Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...


Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyserød, babybjörn bæresele, Peter Plys musikuro, voksipose osv.

Samt 2 moderne lænestole m. matchende skammel.

Skriv PB for fotos.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor har du købt det tapet?
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 14:03

Kæresten syntes det er vildt fedt, så det skal vi da have i soveværelset (Disneyfreaks we know )

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  18-04-2011 19:51

Takker mange gange - syntes nemlig også dette tapet er sådan lidt anderledes - og dermed acceptabelt - i forhold til de gængse prinsessetemaer der findes rundt omkring.. (y)


Det er købt over ebay - kan finde linket hvis det er ;)

Kostede kun 366 kr. ca. inkl. forsendelse


Det er 250cm x 170 cm og består af 4 stykker.





Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...


Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyserød, babybjörn bæresele, Peter Plys musikuro, voksipose osv.

Samt 2 moderne lænestole m. matchende skammel.

Skriv PB for fotos.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pilleri
Forfatter: 
Dato:  19-04-2011 22:35

Nøj, så fik vi lavet lidt mere på Emmas værelse - hun besluttede sig pludselig for at hun ikke ville have rutchebanen på alligevel... ?


Snakkede lidt om det, men nej - ville hun ikke.


Nå okay, jamen vi vil da ikke tvinge hende...

Det gjorde jo så at jeg lige måtte tænke lidt over indretningen så...


Det bliver vist således:



Set fra døren... Rumdeleren står til venstre i billedet.



Så gik jeg lige helt ind på værelset - og kigger nu til venstre... Skal hitte på noget til de 2 hylder på væggen...



Drejer yderligere til venstre - døren, den nye kommode, det nye billede og så min hjemmelavede knagerække...

Navn på døren og en remse bag den...



Mere til venstre... Skabet med lidt af de gamle klistermærker på, og så kommoden, billedet og hoptimisten... (og rod på gulvet endnu ;))


Tror faktisk det bliver godt (y)



Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...


Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys. Desuden Emmaljunga klapvogn i lyserød, babybjörn bæresele, Peter Plys musikuro, voksipose osv.

Samt 2 moderne lænestole m. matchende skammel.

Skriv PB for fotos.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider