Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvordan oplevede i jeres tid "hjemme"?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 12:28

hej HN-ér

Jeg har brug for råd, fra andre der har været i samme situation.

Jeg er gravid og skal føde til midt september. til hverdag læser jeg til sygeplejerske og mangler lidt mere en 1 år før jeg er færdig uddannet. Dvs at jeg skal på barsel til sep og et år frem og det betyder så at min bachelor bliver udskudt

Jeg glæder mig til at føde, men hvordan gør man det, at gå fra en travl hverdag med skole til at være "hjemmegående" i et år?

kan man forberede sig på det?

Fik i et chok?

kunne i få hverdagen til at hænge sammen som hjemmegående?

hvordan gør man når man skal tilbage igen? hvordan forberedte i jer til at vende tilbage til arbejde/studier?

blev i Underlige, irritable?

Kan man tænke på andet en sin ammehjerne når man går hjemme?

har brug for råd, Fortæll gerne hvordan i oplevede jeres periode som hjemmegående og nybagt forælder.

1 st sadel forhøjer underlag fra Wintec sælges. pris 100kr. western trense(+curbstrap), og rebgrime sælges. se præs, billeder af alt.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 12:30

født endnu, men jeg er allerede ved at blive underlig og er MEGA rastløs. Hold op jeg glæder mig til der kommer noget indhold i mit liv igen. Jeg tror baby fylder ret godt op, så man ikke savner sit arbejde. Men lige nu hvor jeg intet kan og ikke har noget at gå op i, føj det er kedeligt.

Sagde Janne

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

tiden hjemme
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 12:52