Hvem i alverden har dog bildt dig ind at man ikke har en travl hverdag når man går hjemme med baby? .. 
Jeg er nok velsignet med omtrent den nemmeste, nu 7 mdr gamle, baby du overhovedet kan tænke dig.. Sådan en der gladeligt underholder sig selv på gulvet med legetøj, er et mønstereksemplar at have med i byen og forøvrigt aldrig græder..
Og jeg har ofte så travlt at jeg må sige nej til ting fordi jeg simpelthen ikke kan nå det..
Så hvis du tror du bare skal hjem og trille tomler i et år, så vil jeg anbefale du får revideret din opfattelse, ellers får du vidst et chock..
..
Blev sygemeldt allerede da jeg var knap 6 mdr henne med risiko for tidlig fødsel, voldsomme plukkeveer og bækkenløsning.. Syntes nogle dage var lange, de dage jeg bare ikke kunne andet end at ligge i sengen og glo.. men de dage jeg kunne komme ud af sengen, der kedede jeg mig nu aldrig..
Om man kan tænke på andet end sin ammehjerne tror jeg afhænger helt og aldeles af den enkelte person.. Personligt syntes jeg ikke jeg er blevet en af dem der ikke kan andet end at snakke om bleer og babymos, men hvad andre opfatter mig som skal jeg ikke kunne sige.. 
F eks har jeg brugt rigtig meget tid på min arbejdsplads for at holde mig opdateret, da der hele tiden sker nye ting, kommer nye produkter osv.. (Og da jeg sælger babyudstyr til daglig, er det jo selvfølgelig nødvendigt at besøge dem ret ofte;) )
Kan af gode grunde ikke sige hvordan det bliver at komme tilbage da jeg endnu ikke er kommet dertil, heldigvis ..
...