Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

så bliver vi indlagt. Endelig
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 11:23

Tja.. SÅ kalder Odense sygehus og projekt glad til mad..

Maja har nu også "opgivet" sin grød, og stirrer nu bare ud i luften når vi tilbyder hende mad.

Så nu kører møllen endelig, og vi regner med at komme til Odense i sommerferien, måske før.

Majas ganespalte driller hende utrolig meget, og hun har nu også fået væske i ørerne, hvilket vi godt vidste hun ville få. de vil dog helst vente med at lægge dræn til hun alligevel skal opereres.

hendes ene næsebor er blevet helt tæt, og vi kan ikke lægge sonde i det mere. Sidst kom den ud af ganespalten, og desværre er huden på miodsatte kind blevet irriteret og rød.

Puha altså hvor er der bare meget for tiden. Må indrømme jeg er lidt træt og synes vejen er lang endnu, men er glad for vi ikke længere selv skal stå med den mad.

Heldigvis er hun bare en glad og dejlig pige

Håber mine indlæg snart er andet end sygdom og hospitalsindlæggelsr

0
0
Svar på denne tråd

Et stort
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 20:45

KRAM får du hvertfald lige med på vejen.... Det lyder lidt sejt...

Michelle
Livet er kort, så husk at nyde det!

Mor til Lucas d. 24 feb. 2009

0
0
Svar på denne tråd

åh altså
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 22:24

Hvor må det være svært at stå som forældre og kigge på, hvad sådan en lille pige døjer med uden at kunne gøre noget som helst fra eller til! Jeg håber, I kommer hurtigt til, så der i det mindste er en ting, der kan flyttes :-)

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

Mad, nej tak.
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 23:00

Puh jeg får helt ondt i maven . Øv hvor er det bare hårdt, når det ikke går efter bogen med de små.

Jeg har selv en datter på 6½ måned, som nægter at spise fast føde. Alt er prøvet, grød, grøntsager og endda baby frugtmos på glas. Flaske vil hun heller ikke tage, så vælling er heller ikke en mulighed. Heldigvis kan jeg stadig amme hende, så næring får hun da.

Mit barn er bare stædig, tror jeg. Men stakkels lille Maja og alt det hun må slås med . Rigtig god bedring til hende, håber det hele løser sig snart.

Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd

en hård omgang
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 06:24

ja det er sgu en hård og sej omgang, men de store smil og pludren opvejer det, også når det hele bare er mega hårdt

Desværre er vi nu ramt af feber igen igen igen.. 40,3 her til morgen, så nu må jeg se de næste timer an, eller om vi skal have endnu en indlæggelse

0
0
Svar på denne tråd

Glad til mad
Forfatter: 
Dato:  22-03-2011 21:03

Puha det lyder skisme hårdt!

Det må være sejt at være vidne til som forældre!

Men når det så er sagt, så ved jeg, at de er rigtige dygtige på OUH og har gode erfaringer derinde!

Kender via mit arbejde de ergoterapeuter, som er med i projekt glad til mad og kender ligeledes en familie, der har været derinde med deres barn!

- Ingen tvivl om, at det er et hårdt forløb, men den familie jeg har kendskab til fortalte, at de fik al tænklig støtte og følte sig absolut i gode hænder mens de var indlagt - ligesom de følte sig trygge ved udskrivelsen!

Et stort kram - og tanker herfra!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider