Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Igangsætning- erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 14:26

Jeg havde ellers "bestilt" et planlagt kejsersnit, men da jeg havde meget voldsomme komplikationer sidst, er jeg istedet blevet tilbudt at blive sat igang ca. 10 dage før termin.

Det skulle så ske ved et ballonkateter.

Er der nogen der har erfaring med igangsætning- og evt. med ballonkateter?

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

1 års rød WM hoppe sælges billigt

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

igangsætning
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 15:34

Jeg blev igangsat da jeg skulle føde Simon pga. vandet var gået og der ikke var kommet veer efter x antal timer.

Jeg fik ve-drop, det blev sat til kl. 14:00 og Simon er født 16:45, den sidste times tid gik bare mega stærk og det gjorde nuller naller!!

Men ja, droppet virkede da efter hensigten...

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Div. babyudstyr i pigefarver sælges f.eks. Gaia&Ko sengerand i lyserød, div. sengesæt i str. baby eller legetæppe med f.eks. Peterplys

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er blevet
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 15:41

sat igang, da jeg fødte min pige for nu et år siden.

Jeg fik stikpiller 2 gange om dagen i 3 dage, før der gik hul på mig.

Så gik det tilgengæld også super hurtigt....Altså hvis vi ser bort fra, at jordmoderen glemte at tømme min blære, da epiduralen havde sørget for jeg ikke selv kunne klare den slags, så Freja kunne ikke komme ud. -Vi prøvede i 16 timer.

-Det viste sig så at hun havde navlestrengen om halsen, så det var meget heldigt.

Jeg havde ingen problemer med det overhovedet, udover selve ventetiden selvfølgelig

Min slimprop gik lidt i midnat, en time senere gik vandet (igen og igen og igen..... Jeg blev noget overrasket over, det ikke kun gik en gang) og et par timer senere begyndte veerne, som desværre sprang direkte ud i ve-storm.

Også var vi på vej til hospitalet.

Mvh. Tine

Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

0
0
Svar på denne tråd

god oplevelse
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:09

du kan læse mit svar her i en tidligere tråd:

www.heste-nettet.dk/forum/27/140814/ 140814/

og min egen oplevelse var, at det var en "rar" måde at blive sat i gang på, men selvfølgelig ikke så rart at få dem lagt om. Men meget, meget bedre end stikpiller, i hvert fald når man som jeg reagerer meget kraftigt på medicin (åbenbart...)

Der kan komme lidt menstruationsagtige smerter om natten, men ikke værre end at de kan dulmes med panodil

- Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

ballonkateter
Forfatter: 
Dato:  23-02-2011 19:38

med min første blev jeg igensat med et ballonkateter som blev sat op ca kl 18dagen inden.. jeg synes bare det nev og rev.. men det kunne holdes ud.. kl 8 møder vi ind.. er stadig ikke åben nok mener de til at de kan tage vandet men kl 10 prøver de alligevel og det lykkes.. ingen veer.. kl 11 vedrop.. veer men kun pga vedrop.. da min søn ikke var i mit bækken og aldrig kom derned blev det aks.. han kom ud kl 23.25.. med sugekop;) han ville bare blive derinde;) valgte pks de to andre gange;)

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider